17UINZ  >  Úvod do inženýrství

Počet hodnotících: 23 / 68
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 68 studentů.
Ukončilo předmět: 43 studentů.
|=============.......| 63 %

Bouda Jaroslav Mgr. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Kobylka Dušan Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Dobrý předmět, kde se student dozvěděl takové praktické informace do života, ale taky se mohl několik hodin nudit technickým kreslením. No a nakonec se mohl těšit na zkoušku...
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc užitečný předmět, zábavný
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že na technické škole by se mělo jednat o téměř povinný předmět. Dal mi základní náhled na technické disciplíny a mnohé věci jsou dosti praktické. Má dosti široký záběr a jde do optimální hloubky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsem si jistá, jak moc je tento předmět prvákům přínosný...
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, "průmyslovka v kostce" pro studenty gymnázia, zkouška není náročná, otázky jsou k dispozici již od začátku semestru a pokud chodíte na přednášky, není problém se na zkoušku připravit. Jen ty skripta jsou už poněkud zastaralá, možná by stálo za to je předělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • V seznamu otázek ke zkoušce se objevovala témata, která nabyla podle mého názoru dostatečně na přednáškách probrána.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, všichni si zde asi rozšíří znalosti v mnoha oblastech :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zezačátku celkem zajímavý předmět, nicméně ke konci velmi demotivující
    Studijní průměr: neuveden
  • Problém tohoto předmětu je v naprosto neaktuální literatuře k předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejoddychovějších, nejlehčích a nejzábavnějších předmětů 1. semestru. Hlavně se dozvíte spoustu praktických věcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Průmyslovka v kostce.
    Studijní průměr: neuveden
  • škoda jen, že bývá předmět ve večerních hodinách, ale s tím se nedá nic dělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Většinou nudný a nezáživný předmět. Ovšem co bychom chtěli. Kažný předmět, který má v názvu ÚVOD nebo ZÁKLADY je spíš takové seznámení s problematikou. Ale co naplat, člověk se tím musí prokousat, aby se dostal k něčemu zajímavějšímu. Hrubí průřez života inženýra v dnešní době, jeho práce, povinností, základních znalostí (materiály, zákoník práce),...
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý předmět o alespoň trochu praktických věcech (technické kreslení, spousta informací o tom, jak to chodí na reaktoru...)
    Studijní průměr: neuveden
  • docela dobrý předmět pro ty, kteří se na střední moc nepotkali s technickými předměty
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice zajímavý předmět. Je škoda, že nemá pokračování...
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl pro mě největším zklamáním. Přednášky sice byly zajímavé(někdy trochu zábavné), ale vše bylo probráno moc povrchně.Na kreslení na pc nebylo dost času, rešerše málokdy prošla bez jakýchkoliv námitek a pak ještě zkouška...znovu bych si tento předmět nezapsal
    Studijní průměr: neuveden
  • Věci, které by měl znát každý, kdo studuje technickou školu. Přednáška občas trochu zmatená, nedalo se vždy dobře rozlyšit, co je důležité a bude se chtít u zkoušky a co jsou jen nějaké "kecy okolo"
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [41]
1 : |===========.........| 56 % [23] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [23] 1.96
1 : |======..............| 30 % [7] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 47 % [11] 2
3 : |===.................| 17 % [4] 3
4 : |=...................| 4 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [23]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 73 % [17] ano
3 : |=====...............| 26 % [6] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká