Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
[17PROJ] Úvod do projektování jaderných zařízení
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 23 / 43
Procento hodnotících: 53 %
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [39] 1.36
1 : |==============......| 69 % [27]  
2 : |=====...............| 25 % [10]  
3 : |=...................| 5 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Je potřeba opravdu hodně a rychle si psát poznámky, zvláště pro adepty na lepší známky,
    Studijní průměr: neuveden
  • No jako středa, tříhodinovka od 17:30 po šíleném dni (od 7:30 počínaje písemkou s panem Pytlíčkem) bez oběda a po rychlých přesunech na/z Matfyzu... vyloženě optimální termín. Ještě, že škola zavírá v sedm hodin, a tak jsme museli končit dřív.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly celkem zajímavé, člověk se toho dozví dost tak nějak o všem
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavé, výklad se dobře poslouchá, tempo bylo občas až moc rychlé na zapisování poznámek, což se ale dá vzhledem k osnovám předmětu pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • asi nejhorší byl večerní čas přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdyby nebyli povinné (jinak se nedá zápočet získat), asi bych se tam šel podívat tak jednou, maximálně dvakrát. Povětšinou nudné přednášky, to nejzajímavější se dalo zjistit po jednom přečtení výpisků někoho jiného
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy zdlouhavé, ale celkově zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Neměl jsem pocit jako při přednášce, cítil jsem se, jako by Bouda mluvil přímo ke mě. Kontakt byl silný a dala se udržet pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • některá témata z přednášek člověka nebaví, zvláště po 6h ve škole a když je přednáška navíc od 17:30 do 20:00. s tím se ale bohužel nedá nic dělat
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Snaží se nás připravit na život
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nezavrhovat internet a občas s námi jednat více jako s lidmi
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]
  • Některé části ze skript a některé z poznámek z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky. Údaje ze skript vzhledem k jejich cca čtyřicetiletému stáří nevyhovující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, která jsou uplně mimo (např.kapitola zdroje informací - rok 87) + zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisy, dodané materiály.
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní zápisky a zápisky spolužačky
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky a internet, skripta jsou prakticky k ničemu a hodně zastaralá. Asi třetinu témat, která byla u zkoušky, jsme neprobírali na přednášce
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, skripta - bohatě stačilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, informace distribuované na přednáškách, skripta kafulty strojní - technické kreslení, wikipedia.org (diagram uhlík - železo)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jednou jsem si přečetl skripta a vypůjčené zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jen zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • poznámky, skripta, které jsou ale dost staré a dost socialistické
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky, zákoník práce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, materiály dodané vyučujícím.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z hodin i skripta. Přes zastaralost skript jsem je celé přečetl, jedná se o nejpraktičtější látku 1. semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Postačilo si pročíst skripta a pozorně poslouchat při přednáškách...
    Studijní průměr: neuveden
  • Výpisky z hodin.
    Studijní průměr: neuveden
  • zapisky
    Studijní průměr: neuveden
  • z poznámek z přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, půjčené knížky: Úvod do inženýrství a Technické kreslení, Zákoník práce
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky z přednášek, skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • Bylo dobré, že zkouška svým průběhem připomínala maturitu. Ale občas jsem vůbec nepochopil, na co se zkoušející ptá, co chce vlastně slyšet. A kvůli nějaké drobnosti mohl člověk snadno dostat sníženou známku, i když vše perfektně uměl. Jinak zkouška byla rychlá, oceňuji žádné zbytečné zdržování, když se student v látce vyzná
    Studijní průměr: neuveden
  • bylo to příjemné popovídání
    Studijní průměr: neuveden
  • Byly vyžadovány pouze odpřednášené věci a zkouška probíhala vklidu
    Studijní průměr: neuveden
  • Průběh zhruba jako u maturity, výběr 3 otázek ze 3 okruhů, dostačující množství času na přípravu, pokud se ukáže, že víte, zkoušející vás zastaví, a jdete k další otázce, hodnocení myslím je objektivní, náročnost odpovídá počtu kreditů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu mi bylo pozapomenuto nabídnutí vytáhnutí otázek. Zkoušku jsem si představoval náročnější, nakonec jsem nestihl skoro nic říct :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející objektivní, jen se nejvíc zaměřuje na část technického kreslení a také na ni nejvíce hleděl při známkování, zbytečně lpěl na nedůležitých maličkostech, které stejně nemůžeme využít v praxi (zatím, ale než budeme moci, tak je zapomeneme...)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla v pohodě, když se člověk naučil definice kolem jakosti, tak už to šlo vše okecat samo
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška v příjemném prostředí probíhala přesně tak, jak bych si zkoušku představoval. S přiměřeným hodnocením.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • K průběhu zkoušky a náročnosti bez připomínek, ale téma jakkosti bylo u zkoušky nejčastějším a nejtěžším pojmem, naproti tomu o přednáškách se téměř vůbec neprobralo.
    Studijní průměr: neuveden
  • není problém udělat, je problém dostat A, protože když se na něco zeptá, tak chce slyšet jednu konkrétní odpověď a nepomůže nic jiného z dané široké oblasti (nepomůže přečtení celého zákoníku práce když student nezná jeho číslo, stejně tak nestačí vyjmenovat osm povinností zaměstnavatele, když chce zrovna slyšet tu devátou)
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohoda
    Studijní průměr: neuveden
  • Vylosoval jsem si 3 otázky, dostal asi hodinu čas na přípravu, potom jsme si sedli s panem Boudou naproti sobě a asi půl hodiny si povídali na 3 témata. Jedna z jednodušších zkoušek.
    Studijní průměr: neuveden
  • jako druhá maturita: přijdete tam, vylosujete si témata, uděláte si přípravu a jdete si pokecat s panem inženýrem
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedna z nejpříjemnějších zkoušek.
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouška odpovídající náročnosti předmětu
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška dle jeho představ má podobu maturity...mluvit a mluvit. Pokud chce jen něco upřesnit zeptá se a nezhoršuje známku. Pokud nevíte o čem mluvit a popostrčí vás, už se známka zhoršuje.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
  • Dovede přednášet velice poutavě a také humorně. Dokáže udržet pozornost i na tříhodinové večerní přednášce. O přednášené věci se zajímá a uvádí mnoho konkrétních příkladů z praxe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidskost při výkladu, schopnost zaujmout
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly pohodové a dostalo se na debaty se studenty. Přednášející zdůraznil, co je důležité, co bude u zkoušky chtít
    Studijní průměr: neuveden
  • Porozumění tematice, schopnost zaujmout výkladem
    Studijní průměr: neuveden
  • vcelku poutavý výklad přizpůsobený jaderňákům, tzn. příklady aplikované na reaktor
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip, nadšení, zkušenosti z praxe. Chuť předávat vědomosti, srozumitelnost a názornost, vyprávění historek ze života.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas prohodí nějaký vtípek, takže je přednáška o trošku zábavnější a líp se poslouchá
    Studijní průměr: neuveden
  • Přistupoval k danému tématu vždy s nadšením... a poté to také tak podával.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtip snaha pohodář
    Studijní průměr: neuveden
  • Člověk se dozví věci i mimo probíranou látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Do přednesu dává zábavné(často ironické) vsuvky...jaderný reaktor v Rakousku, Bratislavě
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled, poutavost přednášek
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • často pospíchá a diktuje velmi rychle, a pak se zastaví na půl hodiny u něčeho, co ani není k tématu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepší přístup ke komunikaci se žáky
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by se začít zabývat problémem, zda není na čase přepracovat skripta nebo připravovat pro studenty jiné materiály. Skripta nejsou mnohdy kompatibilní s přednáškou a navíc jsou dosti dotčená dobou vzniku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit víc k tématu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas řekl důležité informace příliš rychle a studenti si je nestihli zapsat. Nějaká elektronická verze přednášek by nebyla k zahození. No a jelikož jsme dvakrát měli přednášku na Matfyzu v Tróji, museli se studenti rozdělit na dva termíny. Samozřejmě, že asi desítka studentů navrhla termín, na který se pak naschvál nepřihlásila (to jim nezapomenu) a ti, co se nevykašlali na přednášku z mechaniky se pak museli připsat na termín, kdy už třeba měli diskrétní matematiku (mimochodem i tak se mnoho studentů nedostalo do žádného termínu). No a jelikož mi nikdo nedal obraceč času, tak jsem si musel vybírat, jestli mám jít na velmi důležitou hodinu UINZ, kde se naučím pracovat s CADem, nebo na zápočtovou písemku z DIM. On je vůbec problém, když má člověk v jeden čas dvě hodiny, na kterých má povinnou prezenci...
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by jasněji při přednáškách definovat, která látka patří do jaké otázky při zkoušce, při učení jsem v tom měl zmatek. Také by chtělo jasnější postoj ke komunistickým skriptům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy zmatené odbíhání od tématu
    Studijní průměr: neuveden
  • Když polovina třídy pravidelně přichází 5 minut pozdějc, protože měla výuku na F1, tak by mohl začínat později a neřešit důležité organizační věci(rešerši, výkresy, zápis na kreslení na pc) ještě před začátkem hodiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • více materiálů, o spusty otázek ke zkoušce jsem nevěděl, co se po nás vlastně chce
    Studijní průměr: neuveden
  • Je trochu moc puntičkář
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • psaní rešerše do zápočtu je mnohem víc o tom ji napsat, než se něco dozvědět, např. zdrojů informací musí být hlavně dost, bez ohledu na to, že se v nich nedá nic kloudného najít...
    Studijní průměr: neuveden
  • Požadavk na zápočet mi přišly poměrně vysoké, dělat rysy a rešerši bylo poměrně zdlouhavé a otravné
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [18]
1 : |==========..........| 50 % [9] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |=================...| 83 % [15] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [2] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [41]
1 : |==========..........| 48 % [20] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [21] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [32]
1 : |==========..........| 50 % [16] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [18] 1.78
1 : |=======.............| 33 % [6] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 55 % [10] 2
3 : |==..................| 11 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
1 : |=========...........| 45 % [10] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
1 : |=========...........| 47 % [9] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [20]
1 : |=======.............| 35 % [7] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 55 % [11] 2
3 : |==..................| 10 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [20]
1 : |==..................| 10 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===========.........| 55 % [11] Odpovídající
4 : |=======.............| 35 % [7] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď