Bažant Pavel :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Ochotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • ustretovy, dobre ozrejmi problem sposob riesenia
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu a snahu vše vysvětlit. Komunikaci se studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se věci podrobně vysvětlit...
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Niekedy sa vyhyba integrovaniu, myslim si, ze je to dolezite pre zovinutie fyzikalnej intuicie v studentoch
    Studijní průměr: neuveden
  • Řídit se na cvičení více podle skript, počítat víc příklady ze skript. Někdy jsme celé cvičení strávili počítáním příkladu "netradičním" způsobem a na konci to stejně nevyšlo, to mi připadalo jako ztráta času.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení by mohlo být více, tuhé těleso a kontinuum jsme nestihli procvičit.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |====................| 20 % [1] Příliš nízké
3 : |================....| 80 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď