02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 66 / 208
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 208 studentů.
Ukončilo předmět: 101 studentů.
|==========..........| 48 %

Augustovičová Lucie [ Cvičící ]
Bažant Pavel [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející, Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Ivo Petr [ Cvičící ]
Jizba Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Smotlacha Jan [ Cvičící ]
Strmisková Lucie [ Cvičící ]
Šediváková Helena [ Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]
Vašata Daniel [ Cvičící ]
Vysoký Jan [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [35]
  • Zajímavý uvod do studia fyziky na VŠ urovni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jako první kurz fyziky ideální na naučení používání matematiky ve fyzice
    Studijní průměr: neuveden
  • Krása fyziky kolem nás předkládaná způsoby dávných mistrů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by to chtělo více praktických ukázek ozřejmujících probíranou teorii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách jsem často nestíhal, ale naštěstí skripta od doc. Štolla jsou opravdu kvalitní. Největším problémem je, že se používá matematika, se kterou se na střední málokdo setkal. Hlavně diferenciální rovnice se opravdu hodí nastudovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas trochu zmatené, není vždy jasné, co si student má odvodit a co je tak definované, jinak prostě základ fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro fyziky naprostý základ.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prohloubení učiva střední školy a seznámení s pro mnohé novým přístupem k problematice, odvozování a fyzikálních zápisů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět vhodným způsobem navazuje na poznatky z gymnázia a rozšiřuje je. Zvláště matematický aparát byl pro mě zprvu děsivý, ale časem jsem to pochopil. K předmětu jsou velice dobrá skripta, která problémy nejen vysvětlují, ale zároveň je dávají do širších souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přecházení na matfyz nebylo zrovna příjemné, spíš bych ocenila, kdyby se tam chodilo např. jednou za 14 dní či 3 týdny a najednou se podívali na více pokusů najednou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Student si osvojí základní matematické postupy, které bude potřebovat, postupně si zvyká na vysokoškolský systém výuky
    Studijní průměr: neuveden
  • Takové opakování mechaniky ze střední školy, určitě pokládá solidní základy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, věci, které jste se víceméně naučili na střední škole podané vysokoškolským způsobem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zaujimavy predmet, nuz pomerne rozsiahle mnozstvo latky
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika je základem fyziky. Je třeba ji nepodceňovat,p neboť v dalším semestru se jejího matematického aparátu plně využívá a v dalším ročníku je přímo nezbytná. S doktorem Břeněm jsou přednášky občas i docela veselé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dost náročný předmět, hodně probrané látky, pro ne-gympláky (jako já) trochu šok ze začátku semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika bol pre mňa osobne jeden z najlepších predmetov Zimného Semestra. Osobne mi vyhovoval štýl učenia Mr. Břeňe, prednášky boli pre mňa zábavné a užil som si ich, občasná historka alebo vtipný koment vážne zlepšili akobysomtopovedal náladu alebo vážnosť tej prednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nekdy prilis mnoho informaci v kapitole.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neybytnost
    Studijní průměr: neuveden
  • uciva bolo strasne vela a nemali sme vybudovany dostatocny matematicky aparat co nam studium este viac stazovalo
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, náročný, ale za odpovídající počet kreditů.
    Studijní průměr: neuveden
  • hmm..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jsem rád za Proseminář pro matematickou fyziku, který se velmi hodil a ještě bude hodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročný úvod do fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • V pohodě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je otázka, zda předmět zařazovat v takovémto formátu do prvního semestru. Pokud ano, škola by měla nabídnout zájemcům o studium hlubší matematický aparát např. v podobě kurzů či letního soustředění. Několik Břeňových přednášek jsem nebyl schopen v průběhu prvního semestru docenit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejtěžší předmět zimního semestru, dost mohutný skok od středoškolské fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzika by se podle mého nazoru měla záčít na FJFI vyučovat až v druhém semestru a první semestr by se měl věnovat matematickému aparátu, který by se poté využil při studiu fyziky. Předměty by se měly zaměřit na problémy typu základy řešení diferenciálních rovnic, práce s vektory a tenzory apod. Ve skriptech je sice tomuto tématu věnována jedna kapitola, ale studenti, kteří se ještě pár měsíců předtím flákali na střední škole, nemají moc šanci takovou látku zvládnout během 2 cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vcelku obtížný skok ze SŠ na VŠ
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hard, hard , hard :))
    Studijní průměr: neuveden
  • jednoducho mechanika, asi najtazsi predmet v semestri, ale stal za to
    Studijní průměr: neuveden
  • První dojem byl jako vhození do ledové vody..
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je opravdu nelehk a vyžaduje ustavičnou práci, kterou jsem mu úplně nedal, takže se ješte uvidí, nicméně nějaké věci zlpšeny být mohou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi nepovedená cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • žiadne
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [101]
1 : |=============.......| 65 % [66] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [66] 1.77
1 : |=========...........| 43 % [29] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 34 % [23] 2
3 : |====................| 21 % [14] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [66]
1 : |=...................| 4 % [3] nevyjádřeno
2 : |==================..| 89 % [59] ano
3 : |=...................| 6 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká