Ivo Petr :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Oceňuji Ivovu snahu o vysvětlení, nicméně dost často se minul aúčinkem, neboť místo toho, aby pojem vysvětlil (či se alespoň pokusil) vysvětlit jednoduššeji, vše jedině zkomplikoval.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snahu veci vysvetlit.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Obecně mi Ivo příliš nevyhovoval jako cvičící. Navíc jeho zápočtové písemky se mi jeví, vzhledem k těm zkouškovým, až příliš obtížné. Často jsou totiž těžší, než ty testové, tudíž pro některé je zápočet takřka nedosažitelný, a to i přes náhradní a doplňující písemky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zvysit rychlost vykladu.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Stejně jako v algebře, hodilo by se jedno (nepovinné) společné cvičení na příklady z páté kapitoly, která se nestihla probrat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |==========..........| 50 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď