Kittanová Katarina Ing. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Příklady se brali pomaleji a tedy jsme mohli látku lépe vstřebat. Cvičící byla velice vstřícná.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • aktivnejsi pristup ke vsemu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více interakce se studenty, a probírat teorii. Během semestru jsme měli také pana Hrabáka a kvalita jeho výuky s výukou inženýrky Kiittanové byla nesrovnatelná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve výkladu, v asistenci studentům u tabule, v objasňování problémů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k pomalejšímu probírání příkladů se nestihly vypočítat celá skripta ke cvičení, mně tempo i probrané věci stačili, ne každému by to ale mohlo vyhovovat.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Příklady na cvičení maximálně pomohou na na učení na zápočtové testy, ale ke zkoužce jsem musel uplatnit poctivé domácí samostudium.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===============.....| 75 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď