01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 28 / 115
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 115 studentů.
Ukončilo předmět: 40 studentů.
|=======.............| 34 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hrabák Pavel [ Cvičící ]
Kittanová Katarina Ing. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Štampach František [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • Nejlepší a nejzábavnější předmět, který jsem zatím na jaderce absolvovala, a to, prosím, matematikou opovrhuji už od vyššího gymnázia. Zapsat si tenhle předmět bylo moje nejlepší rozhodnutí od nástupu na jaderku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný předmět, poprvé jsem měl pocit, že probírané matematice opravdu rozumím. Náročnost odpovídá důležitosti předmětu. Navíc příkladný přístup a nasazení přednášejícího a dobří cvičící - kdo opravdu chce, naučí se to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I přes prvotní šok se zde kupodiva našla poměrně zajímavá témata, která se nakonec ukázala i poměrně lehká na zvládnutí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní předmět a zajímavý předmět. Některé partie však patří spíše do algebry.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, velmi mne obohatil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejnáročnější předmět semestru. Probíraná látka není přehnaně obtížná, ale je jí až zbytečně moc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Díky několika více či méně navzájem propojeným tématům je látka pestřejší než MAB2 (resp. MAB1).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jestli mi připadala MAB2 těžká, tak pak nevím jaká je MAB3. I přes přípravu a učení se během semestru není zaručeno udělání zkoužky. Na udělání tohoto předmětu je třeba hodně sil a obdivuji ty co spolu s tímto předmětem mají i praktika a vše zvládají. Škoda jen, že v MAB4 člověk zjistí proč co a jak.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělě přednášený předmět kde jsme se konečeně naučili řešit diferenciání rovnice. A o vyšetřování konvergence řad se mi bude ještě dlouho zdát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice užitečný předmět, dobře odpřednášený.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dá se zvládnout, vyplatí se chodit na přednášky a průběžně se učit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z povinných předmětů se mi MAB3 líbila určitě nejvíc, zaujala mě především náplň výuky, kdy se mi zalíbily diferenciální rovnice.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět pro mne byl zajímavý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • celkom zaujímavý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za výbornou přednášku se také právem požaduje výborná připravenost ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tematicky pomerne nezazivne, coz je nutne zlo pro dalsi aparat... neodsuzuju tedy, ale ani nechvalim
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynikajícím způsobem odpřednášená analýza, skvělá skripta , akorát ta brutálně těžká zkouška.... :(
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [45]
1 : |============........| 62 % [28] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [28] 1.36
1 : |==============......| 71 % [20] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [7] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 3 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 78 % [22] ano
3 : |===.................| 17 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká