Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Výborná cvičení. Zopakuje se i potřebná teorie z přednášek. Má velkou trpělivost a snažila se nás motivovat domácími úkoly za body. Bohužel jsme na ně většinou rezignovali (připsal bych to na vrub hlavně praktikům).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla super, cvičící je ochotna dobře vysvětlit probíranou látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Taktéž smysl pro humor, dokáže i zodpovědět dotazy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky tomu, že cvičící navštěvuje přednášky spolu se studenty ví přesně, co známe a co ne. Oceňuji smysl pro humor, i když s ním někdy šetří.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokonalá orientace v látce, svižné tempo cvičení - stihlo se hodně příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Nebýt tak zklamaná z toho, že zas nikdo nemá úkol :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Těžko říci, možnáb trochu důkladněji rozebrat nějaké obtížněji pochopitelné příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Intonace hlasu- delší monolog výkladu má trochu uspávající účinky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Já bych ty cvičení možná chtěl vidět v trošku uvolněnější atmosfeře
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Proberou se základní příklady, na zápočtovky mi de facto stačilo pochopit co se dělá na cvičeních. Na zkouškovou písemku pak už je třeba mít víc napočítáno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení dobře pokrývají snad celou přednášenou látku a jsou dobrou přípravou na zápočet/zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 80 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď