Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAM] Matematické minimum

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAM] Matematické minimum
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 46 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Oceňuji jeho snahu doučit studenty to, co mají dávno umět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Poštovy bonmoty, kterými dokáže krásně stírat lidi, jsou impozantní. Úplně jiná dimenze než na přednášce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Striktnost, objektivita. Studenti byli po všech stránkách adekvátně informováni o všem podstatném ve spojitosti ke předmětu. Občas však též pozoruhodná benevolence při řešení specifických problémů na straně studentů - absence, nedonesené úkoly atp. Rovněž překvapující tolerance při udělování zápočtů podle bodů u závěrečného testu.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Hegi pocit nadřazenosti a občas až arogance, jež si vybjí v hodinách pátek odpoledne (protože nemohl už jet domů a musí zůstávat "po škole" s takovými "matematickými hotentoty") je znát. Každý, kdo stojí u tabule a neví "triviální věci ze základní školy" je nemilosrdně zesměšněn a pan docent se stává jeho/jejím postrachem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Možná by měl aktivněji dokopávat lidi k výsledku a ne koukat, jak cvičený neví, co s příkladem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezesměšňovat studenty, někdy i kvůli příliš sresujícímu prostředí student zatuhne a nevypočítá příklad, se kterým by jindy neměl problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas poměrně drsné poznámky na témata ne zrovna relevantní k předmětu ("Na jaké střední škole jste studoval?" / "Proč se podepisujete "shch"? Proč nepíšete "šč"? To je nějaký překlep z cizinecké policie?" atd.), obzvlášť v případech evidentní jazykové bariéry u některých zahraničních studentů, se domnívám že byly trochu neadekvátní. Což je ale pouze detail, který lze prominout :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Podstatně ubrat na nadřazenosti až aroganci. Kdo nestíhal analýzu opravdu netuším jak zvládal ještě další kupu úkolů do MAM.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Pokaždé jsem si krásně započítal.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] 1 (výborný)
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |====................| 22 % [2] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |==..................| 11 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===========.........| 55 % [5] Odpovídající
4 : |==..................| 11 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď