Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAM] Matematické minimum
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 57 / 145
Procento hodnotících: 39 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [57] 2.28
1 : |==..................| 8 % [5]  
2 : |===========.........| 57 % [33]  
3 : |======..............| 29 % [17]  
4 : |=...................| 3 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
  • Nevýhodou byla masová forma přednášky (plná učebna 103), ale chápu, že při počtu studentů v prvním semestru to jinak nejde.
    Studijní průměr: neuveden
  • Většina z nich mi byla přínosem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu uspávací, místy nepřehledné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MA byla pro mě jednou z těch horších přednášek zimního semestru. Myslím si ale, že by šla zlepšit, a to o hodně, pokud by měl pan docent zájem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na konci hodiny má člověk pocit, že mu upadne ruka a epsilony a nepřátele, které je metají, ho v noci straší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou občas nudné a zbytečné, jelikož látka je k dispozici na internetu, důkazy se dají nalézt ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uspávající, skličující v době, kdy student opisuje stále ty samé výrazy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nekdy nuda...
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly dobré, materiály jsou na internetu a tak se člověk může soustředit na pochopení výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát více na tabuli. Vysvětlování je dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • všechny mě bavily
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli OK ale aj tak som sa musela ucit zo skript lebo som svojim poznamkam nerozumela
    Studijní průměr: neuveden
  • Stále to stejné jako loni, předloni...tma v aule,monotonní hlas-nic co vás udrží 100 minut vnímat. Pokud neaspirujete na známku C+ bohatě stačí se naučit powerpointovou prezentaci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velky pocet posluchacu. Profesor mluvi potichu, coz je spatne.
    Studijní průměr: neuveden
  • demoralizujici uvod s tim ze neni zapotrebi na prednasky chodil - ale jinak uzitecne i presto ze sutecne z vetsi casti kopiruji skripta.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [30]
  • exaktnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že přednáška byla prakticky plně kompatibilní se skripty prof. Pelantové a že během ní upozornil na určité partie, které bude u zkoušky požadovat pouze pro získání lepší známky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přehled v látce
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha vysvětlit vše naprosto polopatisticky, vstřícnost u zkoušky, domácí úkoly
    Studijní průměr: neuveden
  • Věděl o čem mluví, nezmatkoval
    Studijní průměr: neuveden
  • Zaujetí pro předmět (hlavně u pokročilejších partií). Exaktnost výkladu s prvky lidského přístupu. Pan docent působil dojmem, že vše, co vykládá, je naprosto triviální, a tato atmosféra byla přenášena i na studenty (tedy alespoň na jednoho studenta). Člověka to pak nutilo výklad sledovat a snažit se látku na přednášce zcela pochopit, aby si poté nepřipadal... hloupě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dal k dispozici přednášky na internet
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobre vysvetľuje, niekedy k tomu hodí vtipnú poznámku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc chytrý člověk, nechápu, jak si to všechno může pamatovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky občas oživil vtipem. Všechny důkazy prováděl na tabuli bez svých poznámek jen tak z hlavy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, ochotu ke konzultacím, perfektně udělané prezentace na webové stránce. Když se na přednášce rozjel (což se ale stalo málokdy), bylo to i zajímavé. Systematický výklad spatra. Docela dobré byly domácí úkoly, které mi z počátku přišly otravné, ale docela se hodilo mít trochu napočítáno, když jsem se učil na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Do látky opravdu do hloubky vidí
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu vysvětlit probíranou po mailu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poutavé přednášky, nejsou uspávající. Dokáže zaujmout.
    Studijní průměr: neuveden
  • smysl pro humor ochota konzultace výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu veci vysvetlit. Prehlednost ve vykladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Specificky zmysel pre humor, znalost prednasanej latky
    Studijní průměr: neuveden
  • genialitu
    Studijní průměr: neuveden
  • Líbilo se mi, že přednášející používal projektor, kde se pokusil vizuálně popsat probíranou látku (kde to bylo možné). A ocenují to, že nám dal na internetu k dispozici slajdy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionální, detailní výklad zpaměti. Formální charakter.
    Studijní průměr: neuveden
  • výborná prezentace z přednášek dostupná i na internetu
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzdy vedel na vsetky otazky odpoved a bolo vidno ze tomu naozaj rozumie, dokonca to vysvetloval aj celkom pochopitelne
    Studijní průměr: neuveden
  • Zadavání domácích úkolů
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalosti, přesný a ucelený výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • že dôkazy písal na tabuľu
    Studijní průměr: neuveden
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi rychle pise a mluvi.
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost promítaných prezentací
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Evidnentne vi co dela (ikdyz ostani obcas nikoli :) )
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [33]
  • Bylo by dobré, kdyby doc. Pošta trochu zpomalil výklad, zvláště při provádění důkazů, aby se to dalo stíhat zapsat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlasitost, komunikace s publikem.
    Studijní průměr: neuveden
  • mluvit více nahlas, občas byl trochu arogantní
    Studijní průměr: neuveden
  • Některá odvození byla příliš rychlá, studenti je nestihnou ani opsat, natož pochopit, zápis na tabuli byl někdy nečitelný, zvlášť z krajních lavic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevlnkovat okolí bodů:-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející je špatně slyšet. Díky promítání látky místo psaní na tabuli je tempo proměnlivé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by dělat nméně pověstných myšlenkových skoků
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • občas byl na tabuli zmatek
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Pošta používá jednu tabuli stále dokola a maže ji celkem chaoticky... Po několika tabulích se stávají zápisky na tabuli nečitelné, zejména ze zadních řad. Kvůli promítání musí být v místnosti šero a psát si poznámky znamená kazit si oči.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přišlo mi, že pana docenta to hodně, ale opravdu hodně nebavilo - mluvil monotónně, pomalu, občas jsme zkysli u nějakého tématu hrozně dlouho a nic moc jsme se nedozvěděli. Nebylo jasné, co vlastně se máme a nemáme učit na zkoušku, mohl by někde uveřejnit nějaký seznam "svých" otázek. Nebylo by od věci přednášky trochu zhutnit, dávat víc příkladů, zapojovat publikum (jako paní prof. Pelantová), říkat víc zajímavostí. Co mi skutečně vadilo, byl systém výkladu - pan Pošta měl otevřenou svou prezentaci a k tomu povídal víceméně to, co bylo v ní. Když se vyskytl nějaký těžší důkaz, rychle ho napsal na tabuli, zdůraznil, že není ve skriptech, a pak ho stejně rychle smazal. Nic moc jsme z toho neměli, přitom zrovna důkazy u MA jsou často velmi netriviální a komplikované (narozdíl od LA1, kde byly v zásadě jen o ověřování definic) a myslím, že by všichni ocenili, kdyby některé z nich víc rozvedl (například ty okolo čísla e a zavedení exponeciely).
    Studijní průměr: neuveden
  • Přivítal bych častější oživení výuky bonmoty, které jsou jinak skvělé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát větším písmem a mluvit nahlas. Pokud se nedostanete do první nebo druhé lavice, už nic neslyšíte ani nevidíte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně v mazání tabule, aby se i po druhém smazání dalo něco přečíst.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu zpomalit výklad, někdy byl problém stíhat psaní poznámek a chápání důkazu zároveň. zmírnit svou aroganci
    Studijní průměr: neuveden
  • Veľmi rýchlo píše na tabuľu, nestíham si to aj prepisovať aj dávať pozor, čiže by mohol trochu spomaliť tempo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit více nahlas
    Studijní průměr: neuveden
  • mohl by mluvit víc nahlas
    Studijní průměr: neuveden
  • Nekdy trochu zpomalit ve vykladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent by mohl psát více věcí na tabuli, nejenom bliknou slide..
    Studijní průměr: neuveden
  • Podavat latku trosku zrozumitelnejsie, obcas ozivit vyklad nejakym sposobom
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející by se mohl vyjadřovat hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Větší vstřícnost. Na konzultaci s problémem se většina lidí bojí jít.
    Studijní průměr: neuveden
  • mluvit trochu více nahlas
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit trochu více nahlas a srozumitelněji, přednášky u kterých jsem nestihl obsadit přední lavice jsem vynechával, protože mu nebylo moc rozumět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná trochu víc příkladů, méně implikací o "zcela naprosto zřejmé" jednoduchosti některých konceptů, a ty zdrobněliny. "Lemmátko, větička, důkázeček..." :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenaznačovat stále jak je to primitivní
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu pomalšie písať dôkazy
    Studijní průměr: neuveden
  • Větší hlasitost, méně zdůrazňovat, že vše je triviální
    Studijní průměr: neuveden
  • Vsetko bol OK
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo by lepsi, kdyby profesor dal na internet soubor z prednasek se skladajici ze vsech definic, vet a dukazu. Jeste k tomu, pise na tabuli velmi rychle a nesrozumitelne. Nestiham to opisovat a zaroven tomu rozumet. Pred zkouskou bych rada dostala seznam otazek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluví hrozně potichu a monotóním hlasem což dokonale uspává.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se mi zdála přednáška časově náročná..hodně učiva v malém časovém intervalu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vice prikladu a praktickych ukazek - mozda dokonce az tak delece ze kejdrive priklad pote teprve dukaz vet pouzitych v prikladu - prednasky by se stali mnohem stravitelnejsimi.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [39]
1 : |============........| 61 % [24] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [57]
1 : |============........| 59 % [34] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [6] 75%-90%
3 : |====................| 21 % [12] 50%-75%
4 : |==..................| 8 % [5] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [57] 2.28
1 : |==..................| 8 % [5] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [33] 2
3 : |======..............| 29 % [17] 3
4 : |=...................| 3 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [68]
1 : |===========.........| 55 % [38] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [71]
1 : |===========.........| 53 % [38] Slovní odpověď