Jizba Petr Ing. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02DRI] Dráhový integrál
[02FCI1] Funkcionální integrál 1
[02MECH] Mechanika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 14
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Je to velice chytrý člověk, se kterým se dá domluvit. Bylo vidět, že všemu o čem mluvil také rozuměl.
    Studijní průměr: neuveden
  • vyborna znalost fyziky, uvolnena atmosfera, trpezlivost, dobry pristup k ziakom
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to obrovska kapacita a vsetkemu rozumie
    Studijní průměr: neuveden
  • Některá řešení příkladů byla elegentnější oproti řešení jiných cvičících.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálení pro věc a přesné vyjadřování, které je chytlavé poslouchat.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Mozno nebrat pomerne zlozity matematicky aparat pre prvakov ako " trivialny "
    Studijní průměr: neuveden
  • V rozvržení probírané látky během semestru. Půl semestru jsme probírali matematický aparát, a pak jsme nestíhali 3. a 4. kapitolu. K 5. jsme se vubec nedostali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mal by ubrat z tempa a snazit sa pochopit ze mi tomu nerozumieme
    Studijní průměr: neuveden
  • Především tempo probírání, mechnanika má kapitol 5! Dochvilnost. Psát 2-3 zápočtové písemky s více příklady, nemusí se pak naskytnout problémy jaké nastaly
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičení jsme probrali žalostně málo látky. Některé postupy při řešení příkladů byly možná zbytečně složité.
    Studijní průměr: neuveden
  • Viditelně ho cvičení nebavila a když něco vysvětloval tak složitě a mluvi potichu d tabule. Při psaní na tabuli nebylo vidět co píše a hned to mazal.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cviceni bolo podla mna malo pretoze sme na nom museli prebrat aj matematiku aj fyziku
    Studijní průměr: neuveden
  • Kladl bych větší důraz na písemky. Např. malá písemka na začátku každého cvičení.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |========............| 42 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |===.................| 14 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [1] Příliš nízké
3 : |========............| 42 % [3] Odpovídající
4 : |===.................| 14 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď