Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 159 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [19] 1.26
1 : |===============.....| 73 % [14]  
2 : |=====...............| 26 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Velmi dobre spracovane dokazy a postupy, bohuzial, nie vsetko co bolo na prednaske bolo obsiahnute aj vo wikiskriptach
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednoznačně účelně ztrávený čas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by neuškodilo lehce zvolnit tempo, byla jsem ráda, že vůbec stíhám psát a občas mi unikaly souvisloti, protože jsem nestíhala se nad tím pořádně zamyslet.
    Studijní průměr: neuveden
  • za každú prednášku na ktorej sa kontrolovala dochádzka som dostal dva body, tak prečo tam nechodiť? a prakticky len na rednáškach sa dá získať kompletný materiál k zloženiu skúšky, na wikispriptách všetko nie je
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • Osobne poznamky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky a wikiskripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jiné zdroje, určitě ne skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z různých zdrojů (wiki skripta, skripta od Dontové,...)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jedine zo zápiskov ktoré som si spravil cez semester - preto odporúčam navštevovať všetky prednášky, pretože na wikiskriptách niesú dôkazy - čo je v podstate celá druhá polovica otázok na škúšku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na písemku z příkladů na wikiskriptech, náročností odpovídaly, některé byly stejné. Na teorii ze zápisků z přednášky, případně jsem důkazy dohledávala ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouška měla hladký průběh.
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkem neprofesionální, ve 111 neustále procházelo spoustu lidí ze 111, kteří si povídali, což celkem rušilo, byli jsme rosazení u stolů, ke kterým bohužel přicházeli pracovat jejich majitelé, takže přesuny jinam. Klidnější podmínky by opravdu nebyly k zahození.
    Studijní průměr: neuveden
  • ústna časť skúšky bola pomerne jednoduchá - predsa len naučiť sa cca 50 otázok ktoré prednášajúci včas publikoval a ktoré stačilo viacmenej odpísať zo zošita a naučiť sa bolo naozaj ľahké ( asi dva alebo tri dni učenia ) ale zato písomná časť skúšky ( jej nepísanie mi ušlo o dva body :D ) mi prišla mierne, nevravím že veľa, ale trocha ťažšia ako príklady ktoré sme v priebehu semestra robili, bola taktiež bez vačších problémov zvládnuteľná.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Nechtěnou komičnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápal a nadšení pro učivo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jak se koná přednaška. Pan Fučik vysvetluje všechno včetne detailu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obrovský zápal pro matematiku, ochotu a vstřícnost při jakýchkoliv dotazech (i když je dotaz nesmyslný, v klidu a mile vše vysvětlí)
    Studijní průměr: neuveden
  • prednášajúci prekypuje energiou, dokonca sa dá povedať že sa teší pri každom dôkaze :) ustretovy, ochotny dovysvetlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Způsob přednesu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyborna struktura i zpusob prednaseni.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Pisat vacsie pismenka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by začít psát trochu větší písmena na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Způsob výuky mi vyhovoval, jak byl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zlepšit skriptu na webu!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jedine vo velkosti pisma, ked sedim v zadnejsich radoch posluchrane, tak dobre ze si dalekohlad nemusim brat aby som dovidel, neskutocne male pismena
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé věci v přednášce mi přišly trošku zmatené, zejména důkazy. Ty by mohly být trochu strukturovanější a přehlednější, občas se v tom člověk ztrácel.
    Studijní průměr: neuveden
  • Líbí se mi možnost wikiskripta, ale není tam vše, a když něco nestihnu na přednášce tak pak nevím kde nejlépe hledat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [2] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [2] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
1 : |==========..........| 50 % [8] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [9] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [5] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [15]
1 : |===========.........| 53 % [8] Slovní odpověď