Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 14 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Připravenost všech příkladů, plný energie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravdu se počítalo, což považuji pro MAA za nejdůležitější. Oceňuji rychlá shrnutí potřebné teorie na každém cvičení a včasné zásahy do dění, díky nimž cvičení nikdy nesklouzlo ke stylu kdy jeden cosi kouzlí u tabule a ostatní usínají.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Možná až příliš podrobné opakování látky z přednášek na cvičeních
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď