Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • erudovanost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hluboký vhled do problematiky, ochota, vstřícnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenit se dá přesnost, snaha vysvětlit, z odborného hlediska není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumí látce do detailů, čitelný zápis na tabuli, fajn cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zodpovedný přístup k vykládané látce, motivování téměř každého počítaného příkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • osobní přístup při výuce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • někdy trošku víc systematičnosti, ale chyběla jen ojediněle...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zřídka vysvětluje malinko chaoticky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by to chtělo, motivovat živějším projevem. Když cvičící řekne, že si uděláme k té látce motivac,i proč to budeme dělat, není nejlepší když během toho uspíte pulku třídy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neoznačovat důkazy termínem "počítání příkaldů"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu zlepšit schopnost vyjádřit své myšlenky. Počkat na studenty, aby pochopili jeho myšlenky, protože občas jsem ještě přemýšlel o předchozí myšlence, ale cvičení jela dál a pak jsem byl mírně zmatený. Častěji opakovat aktuální pozici (tj. kde jsme) v důkazu/příkladě. Zdůrazňovat a opakovat systém důkazu - tj. už jsme dokázali toto, teď ukážeme tohle a pak to zakončíme támhletím.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ve vysvětlování některých těžších příkladů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Lepší kooperace s přednášejícím ohledně probrané/neprobrané látky, značení, atd.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Dostatečně pokrývají přednášku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chápu, že RMF je více o teorii než třeba MAB34, ale stejně by neškodilo více počítat než dokazovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k náročnosti cvičení a látky obecně (hlavně funkcionály) by bylo vhodné příklady cvičících hodit do pdfka, aby studenti neplýtvali drahoceným časem stupidním opisováním z tabule, ale pochopením látky, když ji cvičící zrovna vysvětluje. Cvičení měla totiž tendenci sklouznout do dialogu cvičícícho s pár studenty, zatímco ostatní byli dvě tabule zpět. To považuji za hlavní problém jak RMF, tak i MABek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |====................| 22 % [2] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 55 % [5] 2
3 : |==..................| 11 % [1] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 88 % [8] Odpovídající
4 : |==..................| 11 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď