01RMF  >  Rovnice matematické fyziky

Počet hodnotících: 15 / 61
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 61 studentů.
Ukončilo předmět: 31 studentů.
|==========..........| 50 %

Klika Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
  • Zábava^{n+1}
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět a užitečný zejména k řešení parciálních diferenciálních rovnic,
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opět dobře pojatý předmět, stejně jako předchozí analýzy. Je radost mít předmět, který i když není nejlehčí, je učen tak jako RMF :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • najlepsi predmet z celeho semestra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám poznámky. Koncepce předmětu byla vyhovující.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přestože jsou dostupná skripta od pana Krbálka velmi dobrá (kéž by na všechny předměty - a především ty fyzikální - existovala takto jednoznačná a korektní skripta), chtělo by je dopracovat s ohledem na to, co se stihne během semestru na cvičeních. Některé části, které se nestihnou, občas mohou studenty zmást (viz. kapitola Integrální rovnice a popis jednotlivých metod), neboť jsou přítomny i věty, které se v daném postupu probíraném na cvičení nepoužívají. Konkrétně u jedné metody, tuším u metody postupné aproximace, se vyskytují dvě věty, které jsou velmi podobné postupu probíraném na cvičeních (na přednáškách nevím, chodil jsem minulý rok), nicméně se vůbec nepoužily. To mě osobně velmi zmátlo. Jinak se mi předmět velmi líbil a přišel mi i užitečný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi užitečný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden ze stezejnich predmetu studia..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajimave a zabavnejsi nez analyzy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [24]
1 : |============........| 62 % [15] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [15] 1.27
1 : |================....| 80 % [12] 1 (výborně)
2 : |===.................| 13 % [2] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [12] ano
3 : |===.................| 13 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká