Havlíček Michal Ing. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Hlavně Styl a Quake symboly!! a taky e-maily. Dost dobrý přístup, nicméně dá se zlepšit. A snížit nároky na zpápočet!
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu a celkovou vstřícnost ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • přátelský přístup
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Měl by rapidně snížit své mínění o schopnostech prváka po kurzu ZPRO. Permanentně předpokládat, že studentům to jasné není (a to i když kývou, jako že jo). Vsvětlovat i úplné triviality (protože tam je většinou problém). Opakovat na začátku, co jsme si řekli minule a vůbec v rychlosti shrnout látku předcházející látce nové. Na konci hodiny opět zopakovat, co jsme se dověděli. Zadávat v průběhu (např. 1/2týdny) nějaké triviální úkoly (něco, co fakt bude zabírat minimum času, ale aby si člověk sám něco vyzkoušel). Opakovat studentům neustále, že pokud není něco jasné, i sebevětší blbost, tak aď se nebojí zeptat, obvzláště sledovat studenty, kteří řekli, že mají s programováním skušenosti minimální A případný náznak nedůvěry nebo zděšení v jejich obličeji vyšetřit a chtít po nich jejich vlastní interpretaci problému (kvůli ověření, zda tomu skutečně rozumí). Je jasné, že když někdo vyloženě nebude chtít spolupracovat, tak se nedá nic dělat, ale hodně studentů je prostě jen vyděšených a bojí se zeptat, aby se nes
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy trochu zpomalit a nepřeskakovat z jedné věci na druhou
    Studijní průměr: neuveden
  • občas trochu zmatený výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Oproti jiným cvičícím příliš velké nároky na zápočet
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost výkladu, chtělo by to více příkladů, ne jen teoretických
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • velmi se lišily požadavky jednotlivých cvičící na zápočet
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |==..................| 10 % [1] 1 (výborný)
2 : |============........| 60 % [6] 2
3 : |====................| 20 % [2] 3
4 : |==..................| 10 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |======..............| 30 % [3] Odpovídající
4 : |==============......| 70 % [7] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď