18ZPRO  >  Základy programování

Počet hodnotících: 52 / 238
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 238 studentů.
Ukončilo předmět: 173 studentů.
|==============......| 72 %

Barbierik Kamil Ing. [ Cvičící ]
Bauer Petr Ing. [ Cvičící ]
Demut Radim Ing. [ Cvičící ]
Havlíček Michal Ing. [ Cvičící ]
Hoang Dieu Hung Ing. [ Cvičící ]
Kratochvíl Václav Ing. [ Cvičící ]
Mojzeš Matej Ing. [ Cvičící ]
Smolka Josef Ing. [ Cvičící ]
Tichý Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Zachová Dagmar Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
  • Bohužel v Pascalu, ale na seznámení se s programováním obecně je to dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • děsná vyučující, která vůbec nerespektovala skutečnost, že plno studentů nikdy předtím neprogramovalo (ing. Zachová)
    Studijní průměr: neuveden
  • Konečně se mě někdo snažil naučit programovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • "Kreditů není nikdy dost", nicméně při porovnání s jedním + dvěma body za LA1 (které je svou náročností v jiné lize) je ohodnocení trochu groteskní. Obsahově předmět chválím - myslím, že struktura byla promyšlena rozumně, člověk nemusel do programování za svůj život ani ťuknout, a za půl semestru měl relativně pohodlně alespon základní přehled o tom, "z kterého konce na to jít". Jenom škoda rozdílů mezi cvičícími.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách se dělá něco úplně jiného, než ve cvičeních, časem ztrácelo smysl na přednášky chodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepotřebný pro ty, kdo mají již programovací základ. Látka je vykládána jasně, dobře zvoleným tempem, místo pro dotazy. "Nováčky" však nedokáže strhnout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepříliš záživný, kdyby byl volitelný, tak bych si ho nenapsal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím, jestli někdy v životě budu psát něco v pascalu...
    Studijní průměr: neuveden
  • Pascal je v dnešní době přežitek a bylo by lepší učit se základy programování na nějakém prakticky používaném jazyce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkný a navnaďující úvod, určitě by ale bylo super, kdyby se učil i jiný jazyk, než Pascal
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro lidi co se s programovanim setkali- jednoduche. Ja programovani nikdy nemel a ani me to nechytlo, takze jsem trochu zapasil
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro někoho, kdo se nikdy nesetkal s programováním, jako já, bylo všechno velmi rychlé a poměrně obtížné
    Studijní průměr: neuveden
  • pro ty co umí programovat zbytečný, pro ty co neumí a chtějí se to naučit dobrý a těm co nechtějí se to toleruje a prolezou. možná by nebylo špatné se učit nějaký modernější jazyk a použitelnější jazyk než je Pascal
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro ty, kdo nikdy neprogramovali a nechtějí, je to nutné zlo.
    Studijní průměr: neuveden
  • První náhled na programování. Vcelku jednoduchý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět umožnil získat poměrně rychle určité znalosti v programování v pascalu. Nevím ale, jaký smysl bude mít pro budoucí fyziky. Těm by se zřejmě jako povinný hodil jiný předmět z oblasti informatiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky se mi zdály koncipovány ne zcela chronologicky. Celkově mám dojem, že by se přednášky mohly vynechat úplně, člověku mnohem víc dalo cvičení, kde by nebyl problém teorii mírně také probrat (kdyby byla větší dotace na cvičení na úkor přednášek).
    Studijní průměr: neuveden
  • sice sa to vola zaklady, ale zaklady sa beru asi na prvych dvoch prednaskach, potom to preludi co predtym nikdy nemali programovanie nabera vcelu rychlost. Ak ste uz dakedy programovali tak je to zvladnutelne, a ak nie, tak sa to da spravit tiez, pretoze cviciaci su ustretovy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spojit přednášky a cvičení dohromady
    Studijní průměr: neuveden
  • Strucny uvod do programovani.
    Studijní průměr: neuveden
  • V dnešní době nutnost pro každého studenta techniky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velká nejednotnost požadavků na zápočet mezi jednotlivými cvičícími
    Studijní průměr: neuveden
  • Výrazně se liší nároky na studenty v rámci kruhu (nespojitě skokem roste v závislosti na světllosti vlasů cvičících). Jinak by se mi předmět líbil, ZÁKLADY programování sem se skutečně naučil a něco jednoduchého bych i zvládl, nicméně zápočet stále nemám... :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • základy pascalu
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy Pascalu, občas se jelo trochu moc rychle na to, že to je i pro začátečníky
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [77]
1 : |=============.......| 67 % [52] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [52] 2.25
1 : |=====...............| 23 % [12] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [24] 2
3 : |===.................| 17 % [9] 3
4 : |==..................| 9 % [5] 4
5 : |=...................| 3 % [2] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [50]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [42] ano
3 : |==..................| 8 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká