Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 12
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • NAstavil určitou úroveň obtížnosti, díky tomu jsme se nemohli flákat a více toho pochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se a nebyl zlý.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas jsme měli problém vyřešit složitý příklad ze skript. Mohl by se na to podívat předem.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď