Planková Barbora :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • lidský přístup
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji zájem o studenty, vstřícný přístup. Cvičící vše stíhala, probrali jsme vše, co bylo potřeba, a to srozumitelnou formou. Byla velice ochotná, v případě, že někdo něčemu nerozumněl. Také nám poskytla rady do studia na jaderce, což sice s analýzou moc nesouvisí, ale hodí se.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelský přístup, ochota zopakovat, parafrázovat a dovysvětlit látku probranou na přednáškách, dobrá atmosféra na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • vstřícnost
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • je nejlepší!
    Studijní průměr: neuveden
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic zásadního mě nenapadá, snad jen dát více důraz na formalismus při řešení příkladů a to jen proto, že ho Pošta v testech striktně vyžaduje.
    Studijní průměr: neuveden
  • v ničem, byla výborná cvičící :)
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Ve struktuře cvičení mi připadá zbytečné se dlouze zabývat výpočtem suprema, infima, oborů hodnot funkcí. Přijde mi zbytečné se s tím mořit, když po probrání derivací a limit je to snadné. Času není nazbyt, a proto by se měl použít například na limity.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď