01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 69 / 204
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 204 studentů.
Ukončilo předmět: 136 studentů.
|=============.......| 66 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Glatz Ondřej [ Cvičící ]
Hanousková Jitka [ Cvičící ]
Heller Martin [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Planková Barbora [ Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Schmidt Josef [ Cvičící ]
Starý Jan Mgr. [ Cvičící ]
Tláskal Jan Ing. [ Cvičící ]
Veverka Petr [ Cvičící ]
Zima Miroslav [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [33]
  • Asi nejdůležitější předmět prvního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • dobrá úroveň i exaktnost i v porovnání s ostatními vysokými školami (i MFF UK)
    Studijní průměr: neuveden
  • Na gymnáziu jsme se zabývali diferenciálním a integrálním počtem, takže předmět byl pro mě zopakováním posledního ročníku a jeho rozšířením o některé skutečnosti. Změnou byl však vysokoškolský způsob definice-věta-důkaz. Náročnější než teorie bylo pro mě cvičení, protože příklady, které se tam dělaly byly oproti střední škole již o mnoho složitější.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejnáročnější předmět prvního semestru. Dramatická změna oproti středoškolské matematice, celkem trvá zvyknout si na systém definic, vět a důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • přínosná prezentace umístěná na internetu, spolu se skripty k MA1 stačí i bez chození na přednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Základ na kterém staví každý matematik i fyzik.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnější část matematiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Analýza nepatří k nejjednodušším předmětům, především díky teorii, které je opravdu hodně. Ale nic, co by se nedalo naučit, pokud to člověk alespoň trochu pochopí.
    Studijní průměr: neuveden
  • kredity odpovídají spíš počtu časové náročnost než obtížnosti, zápočet není problém získat již po dvou písemkách ze tří, projít zkouškou taky není problém, ovšem pozor na přesný matematický zápis
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé partie byly probrány dost rychle, některé byly probírány zbytečně podrobně
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezáživné přednášky, zajímavá cvičení a jednoduchá zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Průběžné zápočtové testy a nutnost vyprácovávat domácí úkoly mě donutila dostatečně se věnovat látce během semestru, což pro mě bylo velmi přínosné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Průměrně těžký předmět. Domácí úkoly donutí člověka občas se na to podívat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělí systém zápočtových písemek
    Studijní průměr: neuveden
  • Co víc, nebo míň?
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná, že rozdělení na A a B bylo lepší. Tak bylo jasné co se bude na zkoušce vyžadovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost opravného termínu na zápočtovou písemku by byla sympatická.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nie velmi atraktivny predmet, dolezite je pocitat vela prikladov a vediet aplikovat teoreticke poznatky
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžký předmět, ale jeho absolvování stojí za to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zezačátku celkem rychlý rozjezd, ale pokud má někdo napočítáno (i ze střední) tak není problém
    Studijní průměr: neuveden
  • Analyza bola ovela zaujimavejsia a zabavnejsia ako algebra
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo to vesměs učivo SŠ s těžšími příklady a nějakou teorií navíc,ale nic nezvladatelného
    Studijní průměr: neuveden
  • Dost těžký přechod na vysokoškolskou matematiku, ale i když se mi ze začátku zdála analýza neúměrně těžká, postupně jsem přivykl tempu
    Studijní průměr: neuveden
  • Poměrně náročný předmět, hodně kreditů. Esenciální stavební kámen k snad jakémukoli dalšímu studiu (na FJFI).
    Studijní průměr: neuveden
  • velice přínosné
    Studijní průměr: neuveden
  • Získat zápočet nebylo nakonec tak těžké, pokud se student během semestru chytil a řádně se na testy připravil. K udělání zkoušky stačilo umět definice (kterých není málo), ale díkybohu jsem se nemusel šprtat důkazy, které bych stejně hned zapomněl.
    Studijní průměr: neuveden
  • žiadne
    Studijní průměr: neuveden
  • ....
    Studijní průměr: neuveden
  • Až na vysmívání se vyučujícího studentům, pěkně předneseno. Ale "ustup satane" od našeho spolužáka bylo pro nás studenty odpovídající satisfakcí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo by lepsi mit vice prikladu nez teorii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Experiment v podobě úkolů nemusel být tak radikální, některé příklady byly opravdu tak náročné, že si s nimi nevěděli rady ani cvičící. Jinak ale rozvrstvení odpovídalo, kdo na to neměl, neprošel, ostatní se většinou umístili na takové úrovni, o jakou se zhruba snažili a na kterou pracovali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je nejuniverzalnejsi predmet v jakemkoliv druhu vzdelavani.
    Studijní průměr: neuveden
  • pro toho kdo se uci a ma tato tak ne-prilis narocny predment - pro ostani neudelatelne
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [103]
1 : |=============.......| 66 % [69] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [69] 1.93
1 : |======..............| 30 % [21] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [35] 2
3 : |===.................| 14 % [10] 3
4 : |=...................| 4 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [69]
1 : |=...................| 5 % [4] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [52] ano
3 : |....................| 1 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 17 % [12] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká