Schmidt Josef :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Tykal si s námi, takže navodil příjemnější atmosféru. Cvičení nebyla nudná. Byla s ním sranda, takže se člověk na cvičení skoro těšil. Dokázal dobře vysvětlit, co vlastně počítáme a díky tomu se dala celá analýza lépe pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný přístup, byla cítit snaha opravdu vysvětlit probíranou látku, snaha pomoci a vůbec celkový zájem o fakultu a studenty. Také bylo velmi příjemné připomenutí teorie na začátku nové kapitoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikajuci cviciaci, velmi ustretovy a ochotny. Cvicenia prebiehali bez problemov, velmi dobra znalost precvicovanej latky a vyborny pristup k ziakom
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní příprava na hodinu, zopakování teorie před počítáním, ochota zopakovat postup nebo poradit s příkladem, neuspávající průběh cvičení,vtipné hlášky...nejlepší cvičící ZS a zatím i LS
    Studijní průměr: neuveden
  • Scmidt bol najlepsi cviciaci akeho som mala aj v porovnani s letnym semestrom. Matematiku ovlada na velmi vysokej urovni no zaroven rozumie ktore veci nam robia problem a preco. Nemal problem kedykolvek po hodine ostat a pomoct nam s domacimi ulohami a tiez som parkrat bola aj na konzultacke. Je velmi mily na studentov a posobi ako kamarat co sa ti snazi vyzvetlit problem, a nie ako u ostatny cviciaci, ze som mala strach ist ku tabuli, ze ma tam vyhresia ze to neviem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení byla zábavná. Dobře vysvětloval příklady i látku. Občas to doplnil nějakou historickou zajímavostí.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Jediná drobnost: Když už se něco črtá na tabuli, bylo by fajn to udělat tak nějak pořádně a pěkně. Ne jen jako nějakou nepodstatnou čmáranici. Pro některé má dobrý obrázek obrovskou výpovědní hodnotu, když je chytře a čitelně nakreslen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snad v ničem. Už takhle nasadil laťku pro další cvičící dost vysoko.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ja si myslim ze vsetko bolo super a netreba nic menit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není co zlepšovat, proto by bylo nejlepší, kdyby cvičil co nejvíce kruhů.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Priklady na cviceniach by mali byt vyberane z tych tazsich prikladov zo zbierky
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvicenia boli velmi uzitocne na pochopenie preberanej latky
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |====================| 100 % [8] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď