Veverka Petr :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Velice efektivní, dobře připravená cvičení. Bonusové body byly inkasovány za dobré zpracování delších domácích úkolů, či samostatné vypracování těžších příkladů u tabule. Ing. Veverka vysvětloval ochotně a především z pohledu "nás studentů" - disponoval množstvím intuitivních ilustrací, které jsou sice ve formální, rigorózní matematice zavrženíhodné, ale jsou v realitě k nezaplacení při učení látky. Cvičení se nesly v sympatickém duchu, vždy se dalo dohodnout při individuálních problémech a celkově bylo citelné, že jsou brány s rozumnou mírou "nadhledu". Kvituji.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď