Tláskal Jan Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Ochota pomoci i mimo dobu cvičení. Donutí studenta , aby na to přišel sám.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chova se ke vsem stejne dobre.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Mel by se lepsi pripravovat k hodinam. Obcas nebyl schopen najit chybu v reseni a poradit s domacim ukolem.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Chtela bych aby vsechny studenty seradili do skupin podle jejich rychlosti vypocitani prikladu.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď