Franc Jiří :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • ferove jednani, dobra spoluprace
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji jeho orientaci v problému. Systémem malých písemek mě dokázal udržet v "provozní teplotě" a usnadnil tak zápočtové testy. Probral všechny potřebné příklady a byl ochoten vysvětlit nejasnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelným způsobem ukázal probranou látku v praxi a ochotně vysvětlil problematické části i několikrát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvětlil základní problematiku látky, ukazoval více cest vedoucích k cíli.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Náročnost cvičení, příliš jednoduché orpoti písemkám
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodne veci brano za samozrejmost...
    Studijní průměr: neuveden
  • Měl by vysvětlovat pomaleji, a více si uvědomovat, že některé věci nejsou v prváku zcela zřejmé. Tempo cvičení bylo chvílemi moc ostré. Také by si měl zjistit, které věty jsme přesně probrali. Někdy totiž něco zdůvodňoval jinak než pomocí probraných vět. Například nás naučil, že hodnost zobrazení se rovná hodnosti matice zobrazení, což se probírá až v létě. V zimě se používá věta o obrazu generujících vektorů, což způsobovalo nejasnosti u zkoušky, kde jsme tento poznatek automaticky používali.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některé věci podrobněji teoreticky rozebrat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trošku méně možná tlačit na studenty.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení bylo náročné, vzhledem k objemu probrané látky jich bylo málo
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady odpovídají probrané látce. Byly ukázány modelové příklady. Když si je člověk procvičí na dalších podobných ze sbírky a naučí se teorii, je dobře připraven na testy i zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Upřímně nechápu jak s námi můžou mít cvičící takovou trpělivost. Zpětně zjišťuju, že jsme neuměli a nechápali celkem primitvní záležitosti.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |====................| 20 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 53 % [8] 2
3 : |=====...............| 26 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |====................| 20 % [3] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 6 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 73 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď