01LA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 57 / 225
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 225 studentů.
Ukončilo předmět: 171 studentů.
|===============.....| 76 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Franc Jiří [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Karásek Dalibor [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Starý Jan Mgr. [ Cvičící ]
Železný Jakub [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
  • Nízká náročnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • za predmet by mal byt jednoznacne vyssi pocet kreditov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je zcela jistě potřeba k dalšímu studiu na fakultě. Nicméně důvod, proč je rozdělena zkouška od zápočtů a přednášek, mi uniká.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Algebra je pre mna strasne abstraktna a vobec jej nerozumiem,
    Studijní průměr: neuveden
  • Byla to náhlá změna po středoškolské matematice. Zpočátku trochu zděšení, ale potom to šlo pochopit. U zkoušky jsem látce prakticky celkově rozuměl. Rozhodně však náročnější než analýza. Jedná se o výrazné rozšíření a hlavně zobecnění různých partií matematiky ze střední školy. Nejobtížnější byla kapitola o lineárních zobrazeních. Protože je dost abstraktní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo pro mě docela složité do látky proniknout. Po několika přednáškách jsem usoudil, že je to ztráta času, protože se v podstatě jednalo o předčítání skript. Nakonec mi nejvíce pomohly přednášky profesora Stranga z MIT, které jsou na youtube.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobry predmet, velmi dukladne skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jde o to, kdy člověku dojde, jak logické a jednoduché to je.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeden z lehčích matematických předěmtů. Je ale dobré občas se na to podívat, aby v tom člověk úplně neplaval.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lineární algebra mi přišla nejlehčí z povinných předmětů zimního semestru, na zkoušku se dá naučit během dvou dní, pokud v lednu nevidíte skripta úplně poprvé
    Studijní průměr: neuveden
  • Lze se neučit ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Malý počet kreditů při dané náročnosti
    Studijní průměr: neuveden
  • na přednášky nemělo cenu chodit, vše jsme si mohli přečíst doma ve skriptech v elektronické podobě
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku semestru to byl celkem šok, ale pokud zvládnete pochopit prvních pár přednášek a "neujede vám vlak", je to docela bez problému. Jde jen o to, že vektorové prostory apod. něco úplně nového, s čím se na střední málokdo setkal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Některá syntaxe kolidovala s předmětem LAP. Věty měly jiné pořadí než v LAP. Přednášky měly formu předčítání volně dostupných skript bez jakéhokoliv obohacení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenáročná látka, dobrý úvod k životu na jaderce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutnost prubezne se ucit, povinne domaci ukoly tomu napomahaji.
    Studijní průměr: neuveden
  • oproti Ačkové algebře o ničem, získat zápočet není problém na zkoušce jsem nebyl
    Studijní průměr: neuveden
  • pokud student nemá problémy orientovat se v zápisech je zbytečné na přednášky chodit (kvůli vynikajícím skriptům Lin. algebry a zápisů z přenášek umístěných na internetu)
    Studijní průměr: neuveden
  • Poměr obtížnost/kredity byl v tomto předmětu špatný. Přednášky bylo dobré navštěvovat, člověk si větu přečetl a pak pan docent dodal vysvětlení k dané větě, címž si pak člověk větu lépe pamatoval.
    Studijní průměr: neuveden
  • prostě základy algebry, počet kreditů u béčkové algebry mi příde příliš malý
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly spíše jako čítárna, nicméně předmět jako takový poměrně bez problémů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky by se měly doplňovat více příklady
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky nic moc, asi nejnudnější v zimním semestru, ale úplně k ničemu také nebyly (i když později jsem už chodil víceméně jenom na LAP, z níž jsem také dělal zkoušku). Cvika byla fajn.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi užitečný a praktický předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vsetko z prednasok sa da najst v skryptach. Velmi dolezita je prakticka cast algebri
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy algebry předkládané axiomaticky a se šipkami.
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [84]
1 : |=============.......| 67 % [57] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [57] 2.35
1 : |==..................| 8 % [5] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 54 % [31] 2
3 : |======..............| 29 % [17] 3
4 : |=...................| 7 % [4] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [57]
1 : |=...................| 5 % [3] nevyjádřeno
2 : |========............| 38 % [22] ano
3 : |===========.........| 56 % [32] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká