Železný Jakub :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Jakub s námi probíral příklady, se kterými jsme přišli a které nám nešly. Oceňuji jeho pohotovost a schopnost odpovědět, což mi dávalo (doufám objektivní) dojem, že algebře rozumí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snahu vše vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se vysvětlovat podstatu věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • trpezlivy aj s nie az tak zdatnymi studentami.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Ne vždy se mu dařilo vše vysvělit tak, aby tomu porozuměli všichni na cvičení. Nicméně nakonec se mu to většinou povedlo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvicenia boli dobre, niekedy mi pripadali trivialne
    Studijní průměr: neuveden
  • Strukturovat zápis na tabuli a nemazat vždy hned to, co napíše.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Uniká mi význam, proč cvičení začínala až od třetího týdne, když už z první přednášky bylo co cvičit, Příkladů mohlo být víc a mohlo být i více hodin. Stihly by se tak třeba i příklady, které se pak vyskytují u zápočtové písemky. To je asi jeden z mála nedostatků - bez značné vlastní píle by bylo zvládnutí zápočtových písemek takřka nemožné, protože s některými příklady se člověk poprvé setkal až tam...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení by mohlo být více, stačilo by kdyby začala už na začátku semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na každém cvičení by se určitě měla psát malá písemka.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď