Hejda Tomáš :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • zájem o předmět, přátelský přístup
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Malinko snížit tempo mluvy, špatná srozumitelnost při výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas vysvětlovat pomaleji
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 46 % [6] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 92 % [12] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď