01DIM1  >  Diskretní matematika 1

Počet hodnotících: 30 / 94
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 94 studentů.
Ukončilo předmět: 57 studentů.
|============........| 60 %

Hejda Tomáš [ Cvičící ]
Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
  • Člověk se dozvěděl zajímavé věci ohledně vybraných částí z matematiky, jako šifrování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný předmět, kde se člověk dozví něco málo zajímavého. Vše se děje velmi nenásilnou formou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajimavy predmet. V prubehu vyuky se kladl velky duraz na spravne argumentovani pri tvorbe dukazu a clovek se tak snadno seznamil s ruznymi metodami. Doporucuju lidem, ktere bavi matematika a ne jen mechanicke pocitani.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • celkem zábavný předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Dim byl super
    Studijní průměr: neuveden
  • dle mého názoru nejlepší volitelný předmět, takové hraní si s matematikou:)
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré pro přechod od myšlení "střední školy" na důkazy. Vhodné jako pomoc při důkazech na analýzu a získání určitého nadhledu při řešení úloh
    Studijní průměr: neuveden
  • Doporucujem kazdemu
    Studijní průměr: neuveden
  • Mně to stačilo. Možná by bylo dobré, kdybychom se dozvěděli, jak řešit DÚ, které nikdo nedokázal vypočítat...
    Studijní průměr: neuveden
  • Na první semestr poměrně náročný abstraktní předmět, kredity ale poměrně levné. Sice se nejedná o zábavné hraní s čísly, ale myšlení určitě rozvýjí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě jeden z nejoblíbenějších předmětů ZS, především díky domácím úlohám, na kterých se člověk naučí přesně formulovat a dokazovat, což se později vskutku hodí, obzvlášť na áčkové matematice. Látka je zpočátku nepříliš záživná, ale ke konci semestru nabírá grády. Výklad paní docentky byl fajn, ale přišlo mi, že se občas až příliš snažila některé věci udělat schůdnější pro nás, až je ještě více zamlžila - například když mluvila o principu inkluze a exkluze, použila natolik úsporný a elegantní zápis :), že mu bylo rozumět jen s vypětím všech sil (myslím, že jsem v tom nebyl sám). Jinak oceňuji skripta na internetu, sice jsem je nepotřeboval k zápočtu, ale jsou velmi hezky udělaná.
    Studijní průměr: neuveden
  • první kurz se mi velice líbil, doufám že i další splní moje očekávání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět i jeho náplň se mi líbí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozšíření matematického aparátu o zajímavou oblast.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný předmět, kde se student naučí, co se v jiných předmětech sice nedozví, ale hodí se mu to. Taky se naučí matematicky vyadřovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavé rozšíření z matematiky, zápočotvý test nebyl tak náročný jako obsah učiva během semestru, což odpovídalo počtu kreditů
    Studijní průměr: neuveden
  • zajimavy predmet, pri trose snahy a pile se da zapocet udelat i bez testu
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [47]
1 : |=============.......| 63 % [30] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [30] 1.57
1 : |============........| 60 % [18] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 23 % [7] 2
3 : |===.................| 16 % [5] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [30]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [27] ano
3 : |=...................| 6 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká