Štampach František :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Matematicku korektnosť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla jsem vcelku spokojena.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látce rozumí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost a přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zopakuje potřebnou teorii, umí daný příklad dostatečně vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Mohl by dát víc příležitostí získat bonusové body, také méně přísně hodnotit malé písemky :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas psal dlouhé minuty na tabuli definice a věty i když jsme je brali hodinu před tím na přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • měl by dávat víc domácích úkolů za nějaký ten bod k zápočtu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • poslední kapitola skript se moc nestihla procvičit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď