Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02AMF] Atomová a molekulová fyzika

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 13
Procento hodnotících: 46 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [11] 1.18
1 : |================....| 81 % [9]  
2 : |====................| 18 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Škoda že to bylo tak pozdě večer.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chybejici material k prednasce me nutil venovat se vice forme nez obsahu vykladu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • kvantová mechanik a od Formánka a a Břeňovi naskenované poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pouze své zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spolužákovy zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Pro člověka co pochopil základy kvantovky je to jednoduché.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • náročnost úměrná tomu, co jsem předmětu byl ochoten věnovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • schopnost vysvětlit učivo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • flexibilitu a ochotu (zmeny prednasek, dohoda zkousek)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • poskytnout kvalitni zapisky z prednasek ujasnit napln prednasek a toho se drzet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • jasne odliseni cviceni a prednasky a stanoveni co je kdy by se celkem hodilo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |========............| 40 % [2] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |========............| 40 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
1 : |========............| 42 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |================....| 80 % [4] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====................| 20 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď