Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 62 / 77
Procento hodnotících: 80 %
|================....|
SUM : Celkové hodnocení [95] 1.41
1 : |==============......| 69 % [66]  
2 : |====................| 20 % [19]  
3 : |==..................| 10 % [10]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [17]
  • velmi dobré, zajímavé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučuji rozhodně chodit, jsou velmi přínosné. Většina je vysvětlena jinak než ve skriptech. Panuje příjemná atmosféra, místo pro dotazy
    Studijní průměr: neuveden
  • Jistě byly přínosné, dobře doplňují skripta, ale spoustu věcí jsem na přednáškách nepochytila a dozvěděla jsem se je až ze skript - kvůli pro mě ne příliš srozumitelného uvádění do tématu
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Břeň by mohl číst pohádky, má an to úžasný hlas. člověk se nenudil, když poskakoval u tabule, nebo si počmárala ucho křídou. Vždy přšel v černém a měl hnědé vlasy, odcházel šedivý a v bílém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně prospěly k tomu, aby si člověk udělal jasno ve vysokoškolské fyzice, která je pro některé studnety dost náročná. Mnoha studentům prospělo, že na přednášky chodili, mě a několika dalším lidem (kteří třeba byli na olympiádě a znají takovou fyziku) až tolik ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Maximální snaha o to, abychom všechno pochopili. Děkuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Navštívil jsem všechny přednášky, protože byly zajímavé a považoval jsem to za nutnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky se vyplatilo navštěvovat už proto,že některé mat. úpravy a obrázky ve štolově knize nejsou až tak zřejmé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ucivo bolo tazke, prednasajuci sa niekedy milil ale v celku to bolo dobre
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky se občas zvrhly v nesmyslné opisování indexů v Břeňovo odvozování
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky v této podobě byly výbornou přípravou na zkoušku. Nemám co podstatného vytknout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Svižné, ale stejně jsme nestihli kontinuum.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nedokázal jsem udržet pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobre!
    Studijní průměr: neuveden
  • Nějak jsem tam nikde neviděl tu fyziku, jen matiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • nuda
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechny dobře strukturované.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [34]
  • zápisky, skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavně zápisky z přednášek doplněné skripty
    Studijní průměr: neuveden
  • poznámky, skripta minimálně
    Studijní průměr: neuveden
  • Prevazne zo Stollovych skrypt, zapisky z prednasok
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta aj zápisky z prednášok.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a vlastní poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky z přednášek a cvičení - naprosto dostačující (jen jsme toho na cvičeních nestihli moc spočítat)
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta doc. Štolla a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta od Štolla, vlastní poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, poznamky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta. Vlastní zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky, aldebaran
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní zápisky + skripta pro doplnění
    Studijní průměr: neuveden
  • Výhradně skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čítal som si skritpa, z nich som sa to učil najviac, prípadne nezrovnalosti som konzultoval s poznámkami v zošite...
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta od Stolla, Feynmanove prednasky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta + výpisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zápisky z hodin pro pochopení mat. úprav
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta cvut
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta Doc. Ivan Štolla a zápisky ze cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • zapisky + skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Zlatá skripta doc. Štolla + zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kombinace zápisků, skript a internetu, m.j. Břeňovy stránky s matematickým aparátem.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, zapisky
    Studijní průměr: neuveden
  • prakticky jenom ze skript
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • vcelku ejdnoduchá, objektivní, časově náročná
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 5 prikladov odpovedajucich prebranej latky z cviceni, 3 teoreticke otazky z roznych partii a roznych narocnosti. Skusajuci bol velmi ustretovy, hodnotil objektivne a primerane prisne. Celkovo posobil velmi prijemne a skuska z mechaniky patrila k tym menej stresujucim
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost myslím byla odpovídající, zkoušející objektivní, průběh zkoušky korektní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejřív písemná část, pět příkladů, až na jeden byly poměrně jendoduché. Nikomu nenadržuje. Přiměřeně těžká.
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy těžké příklady, že je dal málokdo, jindy přes písemku prošla většina lidí
    Studijní průměr: neuveden
  • odpovídající náročnost, objektivita, příjemná atmosféra, adekvátní náročnost písemné části... velký rozdíl mezi náročností zkoušení Dr. Břeně a RnDr. Havránkové (mírnější, ale zase nepochopení "na co se ptá")
    Studijní průměr: neuveden
  • písemka se dá v případě dost napočítaných příkladů zvládnout v pohodě, u ústní stačí umět napsat dané téma na papír, pokud jsou poznámky v pořádku, tak nekontroluje, jestli tomu zkoušený opravdu rozumí
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z mechaniky nebyla nijak vražedná, látka se dala během týdne naučit. Zkoušející byl příjemný a rozhodně nepokládal záludné otázky, vyžadoval jen správné odvození. Jeden z testových příkladů byl dost odporný - z 40 lidí ho spočítal jeden člověk
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě nejlehčí povinná zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skuska bola viac menej o stasti, ak niekto dostal zle otazky tak mal smolu a mohol sa ucit a niekto dostal otazky dobre, skusku spravil a predsa sa neucil az tak vela
    Studijní průměr: neuveden
  • Skúška fajn, trošku dlho trvala, bolo tam pomerne veľa ľudí, nároky ako majú byť, skúšajúci príjemný, pri nevedomosti slušne poslal ľudí preč úplne normálnym tónom, s tým že sa uvidíme nabudúce...
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkousejici byl objektivni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji přívětivý přístup a pomoc studentovi utříbit si myšlenky a dopátrat se k výsledku odvozování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oproti jiným probíhala v o poznání příjemnější atmosféře. Doktor Břeň se snažil studenty navést správným směrem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vzhledem k tomu, že jsem na přednáškách neměl páru, považuji zkoušku skoro za frašku; ač jsem doposud nepochopil sumační pravidlo, prošel jsem. Asi to byla velkým dílem náhoda, záleží jaké jsou ten den příklady a kdo vás zkouší. Havránková běžně dusí tři čtvrtě hodiny, zatímco Břeň se se mnou ani nebavil, takže to pro mě nebyla ani ústní zkouška .
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouška byla celkem lehká, zkoušející by se měl více zaměřit na porozumění probírané látce a méně na matematické odvození daného problému.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [40]
  • Srozumitelnost, výklad a odvození prakticky bez poznámek a tudíž pochopitelnější
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dokonale pokryl látku ve skriptech a dovysvětlil vše nejasné včetně matematického aparátu
    Studijní průměr: neuveden
  • Exaktnost i v oboru, kde je občas potřeba něco zanedbat, aby nám to vyšlo rozumně.
    Studijní průměr: neuveden
  • hodně si cením dobrovolného semináře fyzikální matematiky, byl zajímavý srozumitelný výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho zapálení pro fyziku a trpělivost, s jakou se všem snažil mechaniku vysvětlit a ukázat její krásu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku semestru pořádal doplňkové přednášky o matematickém aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji jeho zájem o studenty a nadšení pro věc. Také oceňuji jeho vysvětlení matematického aparátu, kterého se zhostil v první půli semestru. Dovedl se vcítit do chápání studentů a trefně je upozornit na některé věci (například zásadní rozdíl mezi definicí a větou), což sice zní triviálně, ale na začátku prváku to umožnilo lepší náhled na věc a pomohlo i v matematice.
    Studijní průměr: neuveden
  • -odvozování na tabuli, mnohdy jiným přístupem, než je ve skriptech (ať si student sám vybere, který se mu líbí víc) - snaha vysvětlit probíranou látku několikrát za sebou, výstižně, z několika "stran" - upozorňování na co si dát pozor, v čem se dělají chyby - velká vstřícnost, přínosné konzultace
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota něco vysvětlit, když někdo nechápal
    Studijní průměr: neuveden
  • Pekne s nami prešiel odvodenia vzorcov, niektoré veci vysvetlil lepšie ako v skriptách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se, aby každý student látku pochopil a je tomu ochoten obětovat svůj volný čas. Chápe, že příchod na VŠ je velký šok, a tak se to snaží studentům ulehčit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný výklad. Ochotně udělal přednášky navíc, aby nám vysvětlil matematický aparát a některé příklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice ochotný, když jsme potřebovali, byl s námi ochoten dělat cvičení navíc, za což jsem mu velmi vděčná
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost při jednání. Živý a poutavý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyborne vysvetluje a odvozuje latku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zaujimavy vyklad, doraz na pochopenie latky, obcasne ozivenie prednasky zaujimavostami, prijemne vystupovanie a uvolnenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky jsem se vždy těšila, především díky výbornému vyučujícímu, který dokázal mnou na střední škole nenáviděnou mechaniku vysvětlit tak názorně a poutavě, že jsem jí nejen chtěla pochopit, ale navíc mě začala i bavit a stala se mým oblíbeným předmětem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji pravidelné pokusy v rámci mechaniky, ať už na MFF nebo přímo ve škole (as. Svoboda), jež velkou měrou přispívají ke zvýšení zájmu o předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře připravené přednášky, zjevná snaha vysvětlit látku co nejsrozumitelněji a nejzajímavěji. Přednášejícímu je rozumět a je slyšet, což je vždy velké plus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu na začátku semestru vysvětlit mat. aparát v oddělené hodině. Během přednášek přidal pár vtipů a byl schopen uznat,že z některých jeho obrázků daná věc nebyla poznat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasajuci rozumel tomu o com hovoril, snazil sa to podat zrozumitelne a mal pozitivny pristup ku studentom
    Studijní průměr: neuveden
  • Prehled v dane latce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumí tematice, očividně ho to baví
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost výkladu, ochota vše vysvětlit znovu, poskytnout konzultace, ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Je vidět, že mechaniku opravdu umí
    Studijní průměr: neuveden
  • Látka byla dobře vysvětlena. Jsem rád, že nám přednášející věnoval i kus svého času právě na prosemináři i na konzultacích. Přednášející vždy věděl, kdy říct nějaký vtípek, aby si udržel pozornost publika.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející byl vstřícný a vše se snažil vysvětlit pěkně "po lopatě". Taky oceňuji neoficiální otevření Prosemináře z fyziky, kde byl ochoten rozebrat podrobněji matematický aparát, pomohlo mi to.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu nás naučit a všechno nám vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícný, snažil se vše odvodit a vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kromě vtřícného přístupu zpětně oceňuju podrobné rozepsání postupu při úpravách vzorců.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se vysvětlit látku opravdu všem, velmi milý ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu vysvětlit probíranou látku, úvodní kurz do matematického aparátu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost, ochota pomoci, dát konzultaci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mladý učitel, který chápe studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení, vlídný přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášce výborně vysvětluje věci, které si podle docenta Štolla laskavý čtenář snadno domyslí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní přednášky, při nepochopení dané látky se snažil vysvětlit i "triviální" věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • V porovnání s elmagem úžasnou systematičnost, přehlednost, vše vysvětluje jasně a pochopitelně. Fajn jsou občasné vtípky, které udrží pozornost. Pan doktor je moc milý, často nabízel konzultace a má opravdovou snahu o vysvětlení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Za kazdou cenu snazi vysvetlit tak, aby kazdy mu rozumel. Ma silnou charismu. Je nejlepsi predmasici fyziky, ktereho jsem v zivote potkala! Chtela bych panu Brenu moc podekovat za krouzek Matematicka fyzika, ktera probehala v prvni pulke semestru. Bylo to zajimave, doufam, ze nekdy bude takovy predmet v KOSu.
    Studijní průměr: neuveden
  • že všetko odvodzoval na tabuľu
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [33]
  • bez účasti na dobrovolném semináři je problém se chytit na normálních přednáškách, takže se z dobrovolného stává tak trochu povinný
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho přednášky se mi líbily.
    Studijní průměr: neuveden
  • méně zmatené látku dovysvětlující obrázky
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit víc nahlas. Občas dlouho odvozoval nějaký vzorec, aniž by na začátku řek, k čemu vlastně směřuje
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by psát čitelněji a chvílemi zpomalit výklad při složitějších partiích. Někdy se do problému prostě příliš "zažral" a ztratil kontakt s posluchači. Co se struktury přednášek týče, chtělo by to zkrátit kinematiku a lehčí věci z dynamiky, aby se dynamika tuhého tělesa mohl probírat pomaleji a aby se stihlo i něco z mechaniky kontinua.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohol by byť zrozumiteľnejší, hovoriť hlasnejšie. Niekedy neviem čo sme vlastne odvodili.
    Studijní průměr: neuveden
  • neměnit označení veličin během úpravy jednoho výrazu :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nikdy mi nebylo jasné uvedení do nového tématu, pan přednášející řekl téma a okamžitě začal psát vzorečky a matematická odvození. Odvození bylo jasné, ale odkud jsme vzali vztahy ze kterých jsme vycházeli, mi nikdy nebylo jasné. Je pravda, že přednášky velmi pěkně doplňovaly skripta, odnesla jsem si z nich všechna odvození, která ve skriptech nejsou, ale jen z přednášek bych se jistě na zkoušku učit nemohla, protože jsem nechápala uvedení do tématu. --- Tedy více ozřejmit úvod do nové kapitoly a odkud co bereme.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas by mohl některé věci probrat pomaleji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Břeň občas předpokládá, že známe něco ze střední... a my neznáme a nepřiznáme se
    Studijní průměr: neuveden
  • Trosku sprehladnit pisanie na tabulu, mozno viac obajsnit matematicke upravy ktore nie su stale " trivialne "
    Studijní průměr: neuveden
  • více vysvětlovat matematické odvození
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestože přednášející na začátku semestru předeslal, ať se zeptáme, pokud nám ve výkladu něco nebude jasné, myslím, že většina z nás tu odvahu nenašla. Na druhou stranu byla tato skutečnost nejspíš mnohým z nás motivací překonat počáteční zmatenost z nových pojmů a naučit se snažit se na problém přijít sám, bez nápovědy. Což se později ve zkouškovém ukázalo mnohem užitečnějším, než na přednášce všechno okamžitě pochopit a zapomenout do následujícího dne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fyzikové obecně dost často neřeší všechny postupy exaktně přesně. Velmi oceňuji, že doktor Břeň všechny vzorce na tabuli odvozoval, nicméně jeho indexování je místy komplikované, nepřehledné a špatně čitelné. Až se v tom občas zamotá, chudák, i on sám. Nicméně vždy je ve třídě někdo, kdo poradí. Jinak by se z učení z poznámek doma stala noční můra.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nebolo by zle mat nieco aj na prezentaciach, lebo nie vsetko sa da z tych hieroglifov na tabuli precitat
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy jsem se v zápisech na tabuli ztrácel, je poměrně těžké udržet pozornost
    Studijní průměr: neuveden
  • někdy píše na tabuli až příliš rychle určitý smysl toho, co se právě probírá - někdy se mi stalo, i přes to, že jsem dával pozor, že jsem nevěděl, co přesně a proč danou věc počítáme / probíráme
    Studijní průměr: neuveden
  • Nestihli jsme probrat celá skripta, takže asi by to chtělo někde ubrat, protože poslední kapitola se mi zdála docela zajímavá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stále chybí nadpisy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpřehlednit psaní na tabuli, jinak vše v pořádku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Veci vic vysvetlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • I přestože se snažil psát nadpisy, bylo někdy těžké se na tabuli orientovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nepředpokládat, že všichni už všechno umí (neumíme vůbec nic a obzvlášť po prázdninách je maturita jak 20 let zpátky) a vše se snažit vysvětlit jako pro hlupáky, pořádně udělat diferenciální rovnice. Více zdůrazňovat souvislosti s reálným světem
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát nadpisy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidský přístup kontrastoval s tím, že ne všechny úpravy dostatečně okomentoval. Přivítal bych objasnit i ty jednodušší postupy, při učení jsem se zbytečně dlouho zabýval věcmi, které jsou v reálu jednoduché, ale složitě matematicky popsané. Po zavedení mnoha nových veličin bych přivítal častější připomínání, které písmeno co znamená.
    Studijní průměr: neuveden
  • Probíraná látka by se měla více slovně vysvětlovat a méně počítat. Přednášky tvoření prakticky jenom odvozováním vzorců pomocí matematického aparátu, který je pro většinu studentů naprostá španělská vesnice, jsou zbytečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • asi v ničom už
    Studijní průměr: neuveden
  • Bohuzel, nema svoji skripty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mně chyběla skoro jakákoliv struktura a systém ve výkladu. Je sice hezké všechno odvozovat, ale bylo by potřeba ta odvození tak nějak "zarámovat", aby se oddělila od ostatních. Zarámováním myslím problematiku vhodně uvést, umístit do souvislostí, předem říci, z čeho se vychází, co bude potřeba vědět atd. Pak teprve začít odvozovat a neříkat jen co se zrovna dělá, ale také proč (mám na mysli upozorňovat třeba na fyzikální smysl u matematických úprav). No a po odvození zvýraznit výsledek, vše shrnout a zeptat se na otázky. Zápis na tabuli by bylo vhodné také lépe strukturovat, mám na mysli třeba i takovou drobnost, jako je jasný nadpis (souvisí s tím uvedením do problematiky). Zkrátka když by někdo přišel již k popsané tabuli, aby byl schopný rámcově porozumět co na ní je.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by pečlivěji psát šipky nad vektorové proměnné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byli zmatené a probíranou látku vysvětloval velmi složitě. zápis na tabuli nicmoc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zdůraznit, případně zopakovat co právě dělá, odvozování LHO a rezonance bylo pro čerstvého vysokoškoláka trošku jako čínština pro pokročilé, občas jsem opravdu netušila co se zrovna děje a co že to vlastně odvozujeme.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [39]
1 : |===========.........| 53 % [21] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [59]
1 : |==============......| 71 % [42] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [10] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [6] 50%-75%
4 : |....................| 1 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [61]
1 : |=========...........| 44 % [27] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [36] 1.03
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [34] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 2 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [36]
1 : |===========.........| 55 % [20] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [60] 1.63
1 : |===========.........| 53 % [32] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [18] 2
3 : |===.................| 16 % [10] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [83]
1 : |==========..........| 51 % [43] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [68]
1 : |==========..........| 51 % [35] Slovní odpověď