Starý Jan Mgr. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • ústretovosť, schopnosť učiť a vysvetliť danú látku do každého detailu, zrejme ten najlepší cvičící
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bol ochotny zostat aj po hodine a vsetko nam este raz vysvetlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Malé písemky na začátku cvičení, jenž donutí se učit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Množství probraných příkladů, přístup, jeho energičnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota vysvetlit latku viac krat, trpezlivost, zrozumitelne vysvetlovanie, velmi dobry pristup
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu, vstřícnost, nestresující prostředí
    Studijní průměr: neuveden
  • rychlost počítání, vtipné vyjadřování
    Studijní průměr: neuveden
  • Trpělivost,ochota a energický průběh cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný cvičící, který se kvůli nám mohl přetrhnout. Rychlé tempo, spoustu příkladů, dobré konzultace i do pozdních odpoledních hodin.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • nič ma nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • když už se nevyvolává napřeskáčku,tak aspoň jednu hodinu zepředu a druhou zezadu
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas trochu zpomalit, po spočítaném příkladu nechat krátkou chviličku a pokusit se třeba ještě jednou v rychlosti shrnout co a proč se dělalo.
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu menej zmetku
    Studijní průměr: neuveden
  • Změnit systém vybírání studentů k tabuli a méně záživněji probírat počítané příklady.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvicenia mi pomohli na skusku
    Studijní průměr: neuveden
  • Priklady na zapocotvych pisomkach boli o poznanie zlozitejsie ako obsah cviceni
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď