Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů

Další předměty
[12EKO] Ekonomika
[01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů
[15PRN] Příprava radionuklidů
[15RACH] Radiační chemie
[01SEDR] Seminář z diferenciálních rovnic
[12UM] Úvod do managementu
[01VAM] Variační metody
[01VAMB] Variační metody B
[00ZST1] Zahr. stáž v rámci programů výměny studentů přes rektorát
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 9
Procento hodnotících: 44 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky byly vcelku vydařené. Méně příjemné už pak byla implicitně polopovinná účast.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Standardní kvalita.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Z vlastních zápisků k přednášce plus nahlédnutí do některých doporučených knih.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky spolůžáků, wikipedie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Verhulst a Edgar z doporučené literatury
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Myslím že náročnost zkoušky odpovídala předmětu. A proběhla v dobré atmosféře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je velice nepříjemné, neetické a sprosté, když zkoušející dorazí na zkoušku o tři čtvrtě hodiny později. Pokud nemůže přijít včas, může za sebe poslat někoho jiného, kdo dostane papíry se zadáními pro jednotlivé studenty a učebnu pohlídá. Stalo se mi na fakultě leccos, ale toto ještě ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Jasnost vyjádření, přesnost a srozumitelnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Trochu živější projev, více příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď