Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01RPSI1] Rešeršní práce 1
[01RPMM1] Rešeršní práce 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUTS2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 12
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [10] 1.90
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |==..................| 10 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Vzhledem k ředění výkladu nesouvisejícím obsahem je poměrně těžké na přednáškách udržet pozornost. Celkově ve mně přednášky vzbudily otázku, nakolik by měla být POVINNÁ látka studentovi "naservírována" (ať už v podobě skript, nebo čirého výkladu) a jakou část musí dohnat "povinným" zájmem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě osobně nevhodný způsob výkladu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Měla by být cvičení!!! Ne pouze přednáška s pár příklady.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Žádné cvičení nebylo. A chybělo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Vlastní zápisky, plus naskenované zápisky spolužačky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neexistují kvalitní skripta (přednášky se prý dokonce každý rok mění, což stěžuje tvorbu studentských skript). Doporučená literatura mi přišla spíše pro zájemce - učit se látku z Réniyho znamená přečíst cca 200 stran navíc pro kontext. Dobrá skripta se zdála "Pravděpodobnost a statistika" tuším z MFF, formát A5, sám je ovšem neznám - možná to bude někde kolem v komentářích
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze zápisků z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • staré studentské zápisky v LaTeXu, nové spolužačky zápisky psané rukou, skripta z mff
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
  • Zkouška byla náročná a zkoušející přívětivý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je (minimálně podle přednášek) nečekaně těžká, nikoliv však nezvládnutelná. Například z přednášek MAA3 s panem tajemníkem bylo jasné, že zkouška bude peklo, tady jsem měl první termín prakticky zjišťovací...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byl jsem na více zkouškách a přišla mi lepší verze písemky, kdy student dostal rovnou jak příklad tak teoretické otázky dohromady a mohl tak začít tím, co umí a tak nějak se u toho uklidnit a pak se prokousat k těm složitějším věcem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška je poměrně komplexní, někdy až příliš. Příklady vedoucí na kombinatoriku jsou vždy loterie, buď to člověk trefí nebo ne. Na přednášce se těmto příkladům věnovalo jen málo času a neprobíralo se, jak je řešit. Proto bych je ze zkoušky vypustil. Zkoušející by si měl odpustit poznámky, že někteří studenti nemají šanci a podobné. Také by měl studenty vyhazovat spravedlivěji. Některé nechá odejít hned, jiné se snaží přesvědčit, aby ještě zůstali a něco zkusili. Známkování je spravedlivé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Není to jen strohá nudná přednáška
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Přednášející by se měl méně "zakecávat" a více probírat. Potom by stihl probrat všechny důkazy, co vyžaduje u zkoušky a vešel by se i do časového plánu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dotahovat myšlenky důkazů a příkladů (není nic horšího, než u příkladu - na kterých toho alespoň já pochopím většinu - těsně před "aha okamžikem" přestat a závěr tak nějak zamést pod koberec). Vtisknout výkladu nějakou linii a myšlenku - mám pocit, že po dvou letech někdy až slepého drcení se látky mám nárok na "světlo na konci tunelu" -- čímž opět narážím na nedostatek příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi by byl lepší lehce strukturovanější zápis na tabuli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan inženýr by měl psát celá znění vět, tak aby si je mohl někdo po pěti minutách přečíst a chápal, co ona věta říká. Sice jich nebylo moc, ale vtipy na slabší studenty mi dost vadí. SKRIPTA!!!! Skripta napsaná normálním jazykem, ne pouze matematickými zkratkami, by pro přednášku a pochopení látky znamenala obrovský přínos.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Dotace předmětu je ve skutečnosti 6+0. Příklady k teorii (kterých je i tak pomálu) nelze za cvičení považovat. Předmětu by rozhodně prospělo cvičení, nejlépe s JINÝM vyučujícím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by být větší podíl cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neškodilo by určitě více příkladů, ale chápu, že není čas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím si, že cvičení by měl dělat někdo jiný, než pan inženýr Kůs, aby to doopravdy byla cvičení a ne další přednáška.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Žádné cvičení nebylo. A chybělo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.80
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====................| 20 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |====................| 20 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |================....| 80 % [4] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====................| 20 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď