Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01RPSI1] Rešeršní práce 1
[01RPMM1] Rešeršní práce 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUTS2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Uvolněná atmosféra, že se člověk na cvika těšil. Taky bylo supr, že jsme dělali spoustu vět navíc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla výborná, příklady byly u tabule názorně vysvětleny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nespěchá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pohodovost s jakou k cvičení přistupuje, vytvoření úžasně přátelské atmosféry tak, že máme pocit, že vlastně nejsme ve škole, ale jakobysme seděli u pivka a o matice se bavili jen tak mimochodem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvolněný průběh cvičení a přizpůsobivost situaci (zabývání se jinými postupy navrhovanými studenty - alespoň podle mě to výrazně pomáhá pochopení problému)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • No chtělo by to trochu cvika víc hnát, aby se toho víc stihlo spočítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohli bychom probrat více těžkých příkladů, které se později objevují u zkoušky, mnohým studentům (včetně mě) by neuškodilo méně cukru a více biče, tj. třeba alespoň lekhé zápočtové testy během semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • strašně rád se zapovídá a zabije tím celé cvičení, chyběla mi Pytlíčkovská úvodní písemka, která vyžadovala kontinuální přípravu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyžadovat více práce během semestru, možná nějakou písemku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Přišlo mi, že jsme se příliš podrobně zabývali stejnoměrnou konvergencí a difirenciální počet jsme prolétli dosti rychle. Ocenil bych více dif. počtu a méně stejnoměrné konvergence.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přišlo mi, že jsme se velmi málo věnovali derivacím a věcem s nimi spojenými
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] 1 (výborný)
2 : |===============.....| 75 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=======.............| 37 % [3] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď