Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Cvicici dba na spravnou a presnou argumentaci pri tvorbe dukazu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důslednost, pečlivost, snahu srozumitelně vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost vysvětlení snaha neopustit téma, dokud ho opravdu všichni nepochopí zábavnost
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas se do vykládání látky sama zamotá, někdy jsou hodiny trochu chaotické.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • jeden z oddychových, ale o to zábavnějších předmětů
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvítal bych víc příkladů spíš než důkazy tvrzení, kterých je dost v povinných matematických předmětech.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď