Havránková Eva RNDr. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 38
Procento hodnotících: 55 %
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • domácí úkoly, je to sice časově náročné, ale usnadní to hodně přípravu na zkoušku
    Studijní průměr: neuveden
  • Klid a pohodu, žádný stres
    Studijní průměr: neuveden
  • Lpění na tom, aby si student prošel všechna důležitá odvození již jako přípravu na cvičení. Zadávání rozsáhlejších domácích úkolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Malé nároky na získání zápočtu
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se vysvětlovat problematiku velmi komplexně
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtěla nás to naučit všechno od základů
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji domácí úkoly, které nás přinutily k přípravě na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • NIC !!! (pardon dá zápočet úplně zadarmo)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • asi len snahu
    Studijní průměr: neuveden
  • Pani Havrankova vyborne umi fyziku, je trpliva, hodna a snazi se maximalne pomoct z mechanikou kazdemu studentu.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [15]
  • Ísť rýchlejšie, počítať viac príkladov na hodine.
    Studijní průměr: neuveden
  • jeden nebo dva příklady spočítané za hodinu jsou prostě málo....
    Studijní průměr: neuveden
  • Látku jsme probírali příliš pomalu, paní doktorka trvala na svém postupu, který byl občas příliš zdlouhavý
    Studijní průměr: neuveden
  • rychlejší probírání látky. Lepší vyjadřování (většina studentl šasto ani nevěděla, co se po nich vlastně chce). Méně lpět na "jednom jediném správném řešení" úlohy. Méně odvozování v hodinách (nebo rychleji)
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažit se vypočítat na hodinách více příkladů, jinak ty příklady u zkoušky hodně chybí. Jestliže vidí, že člověk stojící u tabule neví, je zbytečné jej tam nechat stát 15 minut v trapném tichu, protože v naprosté většině případů stejně takový člověk na nic nepřijde a zdržuje to cvičení. Věnovat kratší dobu první kapitole, protože potom jsme nestihli poslední kapitolu vůbec a i čtvrtou jsme jen nakousli.
    Studijní průměr: neuveden
  • spočítat více příkladů a nelpět tolik jen na domácích úkolech
    Studijní průměr: neuveden
  • Zrychlit probírání látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zrychlit tempo na cvičeních, neztrácet se ve výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně probrat více látky, necelé 3 kapitoly z 5 není zrovna dobrá příprava ke zkoušce. Myslím, že lepší je probrat více příkladů na cvičení, než spočítat 1 nebo dva příklady, a dalších 8 nechat za domácí cvičení, když studentům není pořádně jasné, jakým způsobem příklady vyřešit, příklady jsou poté sice opraveny, již se ale na cvičení k nim v 90% nevracíme, což je chyba.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná trochu zrychlit. Strávit půl hodiny cvičení rozdávání domácích úkolů je k naštvání. Probrat více typu příkladů, ne jen jeden z každé kapitoly a zbytek jako DÚ
    Studijní průměr: neuveden
  • Pomalé tempo, ale zase jsme se naučili, jak se příklady mají počítat správně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spousta času ze cvičení se zbytečně zabere opravováním domácích úkolu, na cvičení se nic nestihne vypočítat, kdyby nebyla docházka nutná pro získání zápočtu, užitečněji strávený čas by byl doma samostudiem
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší by bylo přestat cvičit, protože tohle je urážka školy, že někdo takový ještě může cvičit. - Za celý semestr probrat kapitolu mat. aparát a kinematiku mi přijde hodně málo. Paní doktorka má velké problémy orientovat se v látce, pochopil dotazy, natož je pak vysvětlit. NEJHORŠÍ cvičení co lze na škole zažít.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chtela bych videt ba na cviceni vic dynamiky a trochu rychlejsi program, aby cviceni odpovidali soucasnym prednaskam.
    Studijní průměr: neuveden
  • v efektivite využiťia času na cvičení
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Učil jsem se především ze skript a poznámek ze cvičení. Některé věci jsem lépe pochopil z kurzu mehaniky, který je na stránkách matfyzu. Doporučuji na něj upozornit studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z vlastních zápisů z přednášek a ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, valstní poznámky, poznámky spolužáků
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky z přednášek + doplňkové učebnice
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavně Štollova skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Příklady typoě odpovídaly těm ve skriptech. Když je měl člověk spočítané, tak nebyl problém. Zkouška neprobíhala ve stresu, byl čas si vše rozmyslet. Doktorka Havránková se spíše zaměřovala na teoretický rozbor písemky a na alternativní postupy při řešení písemkových příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určitá nevyváženost otázek, někdy se dalo těžko pochopit, na co se zkoušející ptá
    Studijní průměr: neuveden
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška nebyla těžká, hlavně to chce mít napočítané příklady a tak celkově tomu rozumět, s Havránkovou se dá leccos už odvodit
    Studijní průměr: neuveden
  • Každý musí vypočítat 3 z 5 zadaných příkladů a poté je připuštěn k ústní části. U té sem měl doktorku Havránkovou, která je u zkoušky velmi mírná a a musela by zkoušet snad opici, aby studentovi nedala alespoň E.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení z mechaniky (a stejně tak ze všech fyzik zatím) se mi zdají dost různorodá podle cvičícího. Co vím, tak v matematice se na všech cvičeních dělalo prakticky totéž a podmínky zápočtu byly také jednotné, kdežto ve fyzice nic takového neexistuje. Tím, že každý cvičící rozhoduje, za co bude zápočet, je úroveň obtížnosti cvičení závislá jen a pouze na samotném cvičícím, což podle mě není dobře. Byla bych spíš pro 2 jednotné zápočtové testy pro všechny a aby se cvičícím řeklo podrobněji kterým látkám se mají věnovat po jak dlouho, nejlépe aby se stihla všechna témata... tím by se snad úroveň jednotlivých cvičení sjednotila.
    Studijní průměr: neuveden
  • Probere pár elementárních příkladů, ale student si stejně musí většinu napočítat doma
    Studijní průměr: neuveden
  • Přínosné úkoly, které sloužily jako podmínka k zápočtu. Cvičení je však velmi, velmi pomalé
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [2] 2
3 : |======..............| 31 % [5] 3
4 : |=========...........| 43 % [7] 4
5 : |==..................| 12 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |==..................| 12 % [2] Nevyjádřeno
2 : |====................| 18 % [3] Příliš nízké
3 : |==============......| 68 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |==============......| 72 % [8] Slovní odpověď