Motl Alois Ing. CSc. :: [15OCHE] Obecná chemie

Další předměty
[15BPCH2] Bakalářská práce 2
[15OCHE] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
[15RACH] Radiační chemie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 12
Procento hodnotících: 41 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Velmi dobrá komunikace se studenty a schopnost vtáhnou studenty do řešení problémů.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • skripta "výpočty pro jaderné chemiky"
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky + skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • skuska bola velmi individualna, ale ked pan Motl videl ze sa orientujem v problematike a chapem tomu, nemal som so skuskou problem
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • dokonale pochopenie problematiky, ludskost ustretovost, pristup k studentom
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobrá komunikace se studenty.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • občasné problémy s gestikuláciou a vyjadrením sa, ináč super
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nebyl rozdíl mezi cvičením a přednáškou, což bylo trochu na škodu, všechny příklady ke spůočítání zůstávaly na samostudiu.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Nevyjádřeno
2 : |========............| 40 % [2] Příliš nízké
3 : |====................| 20 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď