Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 30
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [16] 1.31
1 : |===============.....| 75 % [12]  
2 : |====................| 18 % [3]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • přednášky mají tempo, i po probdělé noci je zde těžké usnout (a to i když netušíte co to tam proboha vyvádí)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynechávat přednášky byl velmi špatný nápad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
  • oboje skripta pana tajemníka, dvoje zápisky z přednášek, wikiskripta + pár drobností různě na webu (hlavně MFF)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, skripta od přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako kostra průvodce, při nejasnostech vlastní poznámky a skripta pana tajemníka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wiki skripta, zápisky (své a na internetu)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • turistický průvodce, částečně poznámky a skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, vlastní zápisky z přednášek a cvičení, Děmidovič.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce matematickou analýzou 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wiki Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (wiki)skripta + sešit z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta, skripta, poznámky z přednášky/cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • "večerní záležitost" ;-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška náročná, ale příjemná
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi příjemná záležitost. Zkouška rozhodně není neprůchozí, ale to, že lepší známka není zadarmo je určitě plus. Napoprvé by se stejně pomalu chtělo odmítnout i to A.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan tajemník je velkorysý. Zkouškové písemky náročností přesahovaly příklady počítané na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemka rozhodně nebyla snadná, tak že by stačilo projít zápisky z cvičení jak nám cvičící proklamoval. Ústní část je zážitek na který se nezapomíná. Už začátek, kdy jsi řeknete na jakou známku chcete být zkoušen, je vyjímečný. Také je každou chvíli připomenuto, že budete vyhozen, zkoušející je velice přátelský a ochotný poradit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná část je místy numericky těžko spočitatelná. Na A člověk pochopitelně musí umět a perfektně chápat, na E se dá naučit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla velmi pohodová, na Ečko stačilo znát definice a věty (a banacha).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Velmi osobité podání, dokázal na přednáškách zaujmout a poukazoval na souvislosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře zvládnutá motivace. Než se začne cokoliv formálně rozebírat, tak má člověk aspoň tušení, co se bude dít a hlavně proč se vůbec namáhat. A samozřejmě skvělá atmosféra přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšení a elán pro přednášenou látku a dodržování času stanoveného pro přednášku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaujetí pro věc, opakování látky z předchozích přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • energie a zápal přednášení, smysl pro humor, orientace v problematice, oznamuje za jakou neznalost bezpodmínečně studenta vyrazí od zkoušky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápal pro předmět a hravost Opakování minulé přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Občas zrychlené podání důkazů, kde zůstala spousta mezikroků na studentovi samotným.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic mě nenapadá. Sám jsem neměl problém ani s často kritizovaným zápisem na tabuli. Poznámky šly pořizovat bez problémů a aspoň byl čas vše probrat a okomentovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po tolika letech přednášení už pan tajemník určitě ví, jak na studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • méně chaotičnosti...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhodně něco udělat s těsnopisem na tabuli (často je to změť symbolů, jejichž konkrétní význam zná jen přednášející)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
1 : |=========...........| 47 % [9] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.33
1 : |==..................| 10 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 70 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 10 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 10 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.29
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |=========...........| 45 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď