01MAA3  >  Matematická analýza A3

Počet hodnotících: 10 / 31
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 31 studentů.
Ukončilo předmět: 27 studentů.
|=================...| 87 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
  • Souhrn velkého množství nových pojmů ohledně topologie zabalený do diferenciálního počtu + Fourier jako bonus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zásadní předmět, vše podstatné jsem se dozvěděl
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro hodnocení obsahu bude asi potřeba větší odstup, zatím ale nemám, co bych vytknul.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejnáročnější předmět semestru, ale snad se bude hodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl jsem se to učit průběžně.... :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou určitě zážitek, bohužel se mi vždy nepodařilo nacházet se s panem profesorem v prostoru se stejnými myšlenkovými pochody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
1 : |============........| 62 % [10] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [10] 1.60
1 : |========............| 40 % [4] 1 (výborně)
2 : |============........| 60 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká