Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 20 / 57
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [20] 1.45
1 : |============........| 60 % [12]  
2 : |=======.............| 35 % [7]  
3 : |=...................| 5 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Ikdyž účast byla víceméně povinná a já měl zápočet již po několika týdnech i tak nelituju dalších navštívených hodin.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V přednáškách byla bohužel dle mého názoru příliš prostoru vyhrazeno předvádění domácích úkolů, někdy to zabíralo i více než polovinu času přednášky, poté se moc nestíhalo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Srozumitelný a názorný výklad, přívětivost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu, schopnost okamžitě reagovat na dotazy a nepřesnosti při řešení příkladu u tabule.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • U několika vět bylo použito dosti krkolomné značení a indexování (př. princip inkluze a exkluze), mohla by věnovat o minutku vysvětlení víc, a vykládat trochu víc zaujatě, což asi není úplně jednoduché vzhledem k nezáživnosti prvních partií DIM1 (výklad na konci semestru a na DIM2 pak už mají daleko větší říz). Jinak nemám výhrad.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Látku vysvětlila pochopitelně, poskytla materiály a studentům se věnovala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelný a názorný výklad, přívětivost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapal pro vec a vyborna znalost probirane latky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hodne domacich ukolu, hodne vypocitanych prikladu na cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nadhled, schopnost okamžitě reagovat na dotazy a na nepřesnosti při řešení příkladů u tabule, ochotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • ochotu vysvětlit znovu
    Studijní průměr: neuveden
  • paní docentka se vždy snažila vše vysvětlit tak, aby to každý pochopil, ptala se, čemu nerozumíme a k žákům byla velmi vstřícná
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyučoval nás Tomáš Hejda, bylo z něj cítit, že látce rozumí a všechno vysvětlil pochopitelně.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Neuškodilo by malinko zpomalit, takto se hodiny změnili v opisování důkazů, a nebyl čas je moc vstřebat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trochu akcni vyklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zlepšit hlasitost
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • probírané látce jsem se nemusela příliš věnovat, jelikož jsem dostala zápočet pouze za domácí úkoly... na čež si nestěžuji, ale možná bych i pro tyto lidi dala povinné absolvování písemné práce, aby se alespoň zběžně podívali na probranou látku.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
1 : |==============......| 70 % [7] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |=================...| 83 % [15] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [20] 1.45
1 : |============........| 60 % [12] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 35 % [7] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
1 : |============........| 60 % [12] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
1 : |==============......| 72 % [8] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |==============......| 72 % [8] 1 (výborný)
2 : |====................| 18 % [2] 2
3 : |==..................| 9 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |====................| 18 % [2] Příliš nízké
3 : |================....| 81 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď