Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. :: [01LIPB] Lineární programování B

Další předměty
[01KVGR1] Kvantové grupy 1
[01LIPB] Lineární programování B
[01NELI] Nelineární programování
[01TOP] Topologie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 15
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [10] 1.90
1 : |==========..........| 50 % [5]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |==..................| 10 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Ke konci dával pan prof. Burdík body za účast na přednášce, takže se to vyplatilo tam chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Docela pomohlo, že na cvičení byli podrobněji procvičovány důkazy, které pak spíše člověk u zápočtů a zkoušek použil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejuzitecnejsi cast cviceni byly programky v MATLABu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Stejně jako přednáška bylo cvičení místy chaotické a pozornost šla těžko udržet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta od Rohna a částečně skripta od Pytlíčka na naučení postačili. en bych doporučil více procvičit kapitoly kvadratického programování, neboť to bylo narychlo probráno ke konci semestru a přesto tvořilo součást zkoužky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, vlastni poznamky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Předmět byl spíše náročný v průběhu semestru, ale samotná zkoužka byla v pohodě. Je na ní dostatek času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Snahu to vysvětlit a poskytnutí kvalitních materiálů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze poskytl kvalitni skripta :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nevím zda to bylo přednáškami od 7:30, ale pozornost se nedala udržet, vše na tabuli byl chaos a občas se díky tomu do zápisků dostala chyba, nebýt materiálů asi bych se jen ze svých poznámek nenaučil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zpusob vedeni prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zajímavé byla také možnost dělat domácí úkoly pomocí MATLABu za bonusové body, díky tomu jsem pochopil excelentně probranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [1] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 2.50
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď