Bauer Petr Ing. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Nenáročnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět ho očividně bavil a dokázal vše srozumitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozuměl tomu a dost věcí z přednášky dovysvětlil
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Lépe vysvětlovat pojmy a zapojovat žáky do programování
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluvit víc nahlas. CHlap jak hora a vzadu ho neni slyset
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná by neměl být tak měkký při zápočtu, svádí to k lenosti
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborný)
2 : |================....| 80 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |========............| 40 % [2] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď