Flusser Jan Prof.Ing. DrSc. :: [01ROZ2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Další předměty
[18SROZ] Statistické metody rozpoznávání a rozhodování
[01ROZ2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 6
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Na prednasky jsem se tesil. Slo opravdu o jeden z nejzajimavejsich predmetu na FJFI.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bezesporu jedny ze tří nejlépe sestavených přednášek na FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Schopnost poradit, udrzet pozornost studentu, vysvetlit to tem, kteri se nechytaji, a prohloubit znalost tech, kteri to stihaji lepe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Konzultace se spoluzaky, slidy na webu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Slajdy, poznamky. Je skoda, ze slajdy umistene na webu se tolik rozchazely se slajdy pouzivanymi na prednasce. Take pouzity format .ppt neni nejvhodnejsi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z vlastních zápisků, slidů k přednášce a lehké nahlédnutí do dalších doporučených on-line zdrojů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkouska byla adekvatne narocna. Trochu prekvapilo, ze to byla zkouska spise z ROZ1 nez z ROZ2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska byla prijemna, rozumne narocna, ne prilis stresujici, ale nebylo to zadarmo. Prakticka cast byla super!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavá zkouška, kdy jsme opravdu byli více zkoušeni z pochopení látky a než její znalosti. Nevadilo by, pokud by trvala o trochu déle.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Skvely vyklad, dobre pripravene prednasky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborně sestavené přednášky, časté drobné otázky na studenty k zamyšlení. Celkově poutavý přednes.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Udržet si svůj styl, nenapadá mě, co by měl zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cviceni jsou pozde vecer, a tak bych ocenil, kdyby se na zacatku zadala prace, a ti, co by meli hotovo, by mohli odejit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cviceni nevedl pan Dr. Flusser. Neni mozne vybrat spravneho cviciho. Cviceni bylo stejne jako v ROZ1 velmi zajimave a prospesne, prestoze probihalo az do pozdnich hodin.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |=============.......| 66 % [2] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď