01DIM3  >  Diskrétní matematika 3

Počet hodnotících: 7 / 23
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 23 studentů.
Ukončilo předmět: 16 studentů.
|==============......| 69 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
  • DIM3 byl naprosto úžasný předmět. Vedle poslouchání zajímavého výkladu jsme si měli možnost vyzkoušet rovněž přednes našeho vlastního tématu, vybraného na první hodině, a rovněž známkování ostatních spolužáků. Rozhodně doporučuji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možnost vyzkoušet si odpřednášet zadané téma pro mě byla velkým přínosem. Škoda jen pánů, kteří za zadních pozic narušovali přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti prvním dvěma DIM nic nového, jen namísto úkolů prezentace před spolužactvem, jímž je i hodnocena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet je za dobře připravenou prezentaci pro ostatní na vybrané téma - většinou pěkná a vcelku různorodá témata, na přípravu nikterak moc obtížné. Pro příště bych možná kromě oznámkování zavedla i možnost ústního hodnocení - čistě jako zpětnou vazbu pro mluvčího. Akorát se kvůli prezentacím dost nakouskoval samotný výklad hlavní náplně DIM, takže ve výsledku si toho z něj moc nepamatuji, ale prezentace byly suprové.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel pro mě byla podmínka nejvýše 3 absencí v tomto semestru nesplnitelná, jinak se jednalo o velmi kvalitní předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé vyvrcholení tří semestrálního kurzu diskrétní matematiky. Moc se mi líbilo, že zadané úkoly byly v anglickém jazyce. Na FJFI by to obecně chtělo alespoň jednu matiku v anglickém jazyce :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, který mě obohatil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborně)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [6] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 14 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká