Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM3] Diskrétní matematika 3

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 16
Procento hodnotících: 43 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Často se stávalo, že několik přednášek za sebou měli výklad pouze studenti, čímž se ztrácela kontinuita celkového učiva a bylo velmi náročné navázat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel nezbylo moc času na samotný výklad látky z důvodu dlouhých prezentací studentů. Ale určitě nám to mohlo ke zdokonalení se v projevu před ostatními. Líbí se mi, že studenty hodnotíme i my sami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Matematička až do morku kostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšenost pro témata, precizní vysvětlování, velmi dobrá srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji velký přehled v probírané látce a poutavé podání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad, podobně jako ostatní DIMka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neuvěřitelná kapacita a perfektní přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • OVientaci v tematu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Mě osobně by více vyhovovalo, kdyby hlavní výklad nebyl tak rozkouskován, třeba pár hodin vykládat a až pak dát více prezentací najednou, nebo dopředu rozepsat termíny prezentací, aby vyšla jen jedna prezentace na hodinu a stihlo se potom ještě něco rozumného probrat. Člověk pak od minula všechno zapomene a než si vzpomene, co se dělalo naposled, tak už je konec.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vše v naprostém pořádku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5