01MAP  >  Matematická analýza plus

Počet hodnotících: 28 / 351
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 351 studentů.
Ukončilo předmět: 93 studentů.
|=====...............| 26 %

Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
  • Dal se zapsat i dodatečně, což bylo pro mě velmi přínosné. Stačilo získat známku A-C a získalo se za to o dva kredity více.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nelehké.
    Studijní průměr: neuveden
  • nevim
    Studijní průměr: neuveden
  • Tohle je asi chyba v anketě, ne? Tenhle předmět neměl zvláštní přednášky, tak na něm není moc co hodnotit. Snad jen to, že se mi systém dělení studentů na úroveň matematicky A a B líbí víc u analýzy než u algebry, kde člověk musí jít na "lehčí" nebo "těžší" zkoušku a získává dva různé zápočty, zatímco u analýzy je zkouška jednotná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodně záleží na přednášejícím. Vůči samotnému předmětu nic nemám.
    Studijní průměr: neuveden
  • pan Pošta velice překvapil mírným hodnocením zkoušky, získat plusko nebylo tedy vůbec složité
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet bol zaujímavý, na konci semestru dostatok času na prebratie dodatočných kapitol, zopakovanie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět sice navazuje na látku, ketrou student již zná z gymnázia, ale přibývají k ní důkazy vět, které pro studenta nejsou úplně triviální (ani ty "na tři řádky").
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodnutí o tom, jestli se známka zapíše jako z předmětu MAZ nebo MAP, podle samotné známky je elegantní časově nenáročný způsob.
    Studijní průměr: neuveden
  • težký
    Studijní průměr: neuveden
  • Viz. MA1.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé, ale nestíhal jsem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět
    Studijní průměr: neuveden
  • Za písemnou část testu jsem si nechala uznat tři písemky z roku. Byly na nějakých 78%, tak jsem doufala, že se pořádně blýsknu při ústní části a ukecám Poštu na A (min. 90%). Ale houby. Ústní část nebyla ústní - dostali jsme papíry jako při písemce, Pošta si sedl za katedru a zůstal tam po celou dobu zkoušky. Jestli se mu nechtělo se studenty dohadovat nebo mu zrovna nebylo dobře, nevím. Prostě mě odepření možnosti osobního přístupu dost zklamalo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška neobsahovala ústní část, to bylo fajn, ale test byl společný pro analýzu plus i pro analýzu normální, takže se v testu objevila i látka, která byla oproti normální analýze vlastně řečena navíc, a studenti, kteří chtěli mít dobrou známku, ale zároveň nechtěli pokračovat áčkovou analýzou, se ji museli naučit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška za lepší známky
    Studijní průměr: neuveden
  • 2 kredity za odměnu, pokud získáte známku A-C v analýze... kdo by to nebral?
    Studijní průměr: neuveden
  • Dalo se.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mezi MAP a tou základní verzí není moc rozdíl, jen pár přednášek navíc na konci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnější, ale zábavný a zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnější analýza. Je vhodné pokusit se ji chytit už od začátku, protože spadnout z vyšší matiky na nižší se dá lépe, než se pokoušet přejít na vyšší z nižší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poznámky stejní jako u předmětu matematická analýza 1
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly srozumitelné, skripta dobře napsaná... Co víc si přát?
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy vysokoškolské matematiky
    Studijní průměr: neuveden
  • Získat MA plus mi přišlo až příliš jednoduché. Určitě bych byl pro tvrdší hodnocení.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemam
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [28] 1.68
1 : |==========..........| 50 % [14] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 35 % [10] 2
3 : |==..................| 10 % [3] 3
4 : |=...................| 3 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 89 % [25] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká