Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Zkoušející
Počet hodnotících: 27 / 93
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [25]
1 : |==================..| 92 % [23]  
2 : |==..................| 8 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [27]
  • hlavně skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Papírová skripta paní profesorky Pelantové, vlastní zápisky a částečně také zápisky z loňských přednášek, které sepsal pan docent Pošta.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • Severinovy zápisky na internetu byly základ. Když nebylo něčemu rozumět, nastoupila skripta nebo vlastní poznámky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skoro všechno ze skript
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky (přednášející uváděl některé jiné důkazy, než jsou ve skriptech), skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, skripta, prezentace pana Pošty
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, skriptá, prezentácia z prednášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z hodiny, prezentace z Poštových stránek, pár důkazů ze skript
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky z poznámek, skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Zejména vlastní zápisky, dále pak ze skript u kapitol, kde mi chyběly zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze skript (Pelantová a spol.), vlastní zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze skript věty a důkazy s přihlédnutím do vlastních zápisků. Hledal jsem i na internetu při opakování látky, která byla přednesena, ale nebyla ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z poznámek
    Studijní průměr: neuveden
  • E.Pelanová: Mat. analýza 1 a poznámky docenta Pošty na jeho webu.
    Studijní průměr: neuveden
  • především z vlastních zápisků z přednášek a ze skript. Na písemnou část zkoušky také ze skript z ostatních škol.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta (Pelantová a myslím, že Vondráčková), a ještě jsem našel na netu nějaký PDFko s vypsanýma definicema a větama a s tipy na otázky u zkoušky. To PDFko bylo super! Ale nějak jsem ho ztratil a už jsem ho po zkoušce nikdy nenašel...
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, poznámky, prezentace. Vše co bylo k sehnání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta profesorky Pelantové plus webové stránky docenta Pošty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Teorii ze skript a prezentace na internetu, příklady hlavně ze zápisků.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní zápisky, občas nakouknutí do skript kvůli nějakým nejasnostem.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [23]
  • princip zkoušek, že čím pozdější termín, tím náročnější zadání (a to včetně látky, o které říkal, že ji bude požadovat jen po aspirantech na dobrou známku..) mi přišel zcestný. také to, že zkouška neměla ústní část a většinu známky tvořil výsledek z testů ze semestru bylo divné
    Studijní průměr: neuveden
  • první termín byl naštěstí lehčí
    Studijní průměr: neuveden
  • Stačilo udělat zkoušku z matematické analýzy za A-C.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvítal bych spíše ústní variantu teoretické části, takto nejsem schopen k průběhu nic říct. Považuji za velmi dobrou možnost napsat písemnou část už během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Důkazy ve zkoušce nebyly obtížné, často pouze větičky nebo poznámky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jen písemná část, dvě skupiny. Obtížnost se celkem stupňovala.
    Studijní průměr: neuveden
  • méně náročné než algebra, časově vyvážené,
    Studijní průměr: neuveden
  • myslím, že pan Pošta většinu z nás překvapil velice vlídným hodnocením
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost odpovídala probírané látce
    Studijní průměr: neuveden
  • Na skúšku bol dostatok času, hodnotenie teoretickej časti bolo objektívne, jediná nejasnosť sa týkala dopadu výsledku praktickej časti na celkové hodnotenie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na test byla fůra času, 3 otázky s pár doplňujícími otázečkami. Pan doc. Pošta byl přívětivý a milý - to bylo příjemné překvapení, neboť během semestru z něj běhá mráz po zádech (což je škoda!).
    Studijní průměr: neuveden
  • Na to, jak jsem se toho bál, to nebylo zas tak strašný. Ćekal jsem to horší.
    Studijní průměr: neuveden
  • spokojenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Tři písemky, které se psaly během semestru, byly, myslím si, neobjektivní, záleželo na štěstí, jestli dostanete lehké, nebo těžší zadání. Podobné to, co jsem slyšel, bylo i u teoretické části.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ústní zkouška byla písemná. :(
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyhovoval mi systém praktické časti rozdělené do tří termínů během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla pouze písemná. Bylo to hodně o štěstí - měli jsme napsat 3 věty a 2 z nich dokázat. Různé termíny měly hodně rozdílná zadání, tedy i různou náročnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Letos byla zkouška pouze písemná, což asi způsobil náš počet. Kdyby se za námi na teorii občas zastavil a popovídal si o tom s námi, vyhovovalo by mi to více. Moc se mi líbila možnost během semestru napsat 3 písemky a nechat si tím nahradit praktickou část zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemná zkouška (teoretická část) nebyla příliš náročná vzhledem k objemu učiva, ale nelíbilo se mi, že náročnost se stupňovala s datem zkoušky (první termíny byly velmi lehké oproti posledním). Praktická část zkoušky byla velmi náročná, protože neodpovídala náročnosti cvičícího a ani typy příkladů náročností neodpovídaly těm na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • písemná zkouška, tři příklady. Občas to bylo o štěstí
    Studijní průměr: neuveden
  • Psala se jenom písemka, na kterou měl člověk dostatečné množství času. Hodnocení bylo objektivní, hodně pomáhali body nasbírané v průběhu roku, student si je pak mohl nechat uznat a nemusel na praktickou část písemky a mohl se zaměřit jen na teorii.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla super! Nic bych neměnil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška určitě náročná byla, ale zároveň byla hodnocena velmi rozumně, kdy ji nesložil pouze ten, kdo se skutečně nenaučil ani ťuk.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [27] 1.08
1 : |=...................| 7 % [2] nevyjádřeno
2 : |=================...| 85 % [23] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 7 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne