01MAZ  >  Matematická analýza 1, zkouška

Počet hodnotících: 29 / 476
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 476 studentů.
Ukončilo předmět: 90 studentů.
|====................| 18 %

Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
  • Matematická analýza jako předmět je užitečná pro všechny studenti kteří studují na FJFI
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet uplne odpovida vsem kriteriim.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • nejspíše nejdůležitější a asi i nejnáročnější předmět prvního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud student navštěvoval přednášky (a rozuměl problematice) lze úspěšně zakončit zcela bez přípravy. Pro zkoušku plus by to chtěl nějaký čas s přípravou strávit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě analýza
    Studijní průměr: neuveden
  • první semestr je vlastně pokročilá střední škola, nic nového se téměř skoro neučí, jen ty příklady jsou náročnější
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl srozumitelně vysvětlován.
    Studijní průměr: neuveden
  • spokojný
    Studijní průměr: neuveden
  • Základy VŠ matematiky, pro studenty gymnázií často do velké míry opakování, nadstavbou je jen teorie a dokazování různých vět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška se mi zdála být spíš zápočtovou písemkou z teorie
    Studijní průměr: neuveden
  • Absolovoval jsem pouze teoretickou část a ta probíhala dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čím lépe uděláte na přednáškách všechny tři praktické testy, tím budete mít větší šanci na udělání zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Praktická část zkoušky (3 průběžné písemky nebo jedna zkoušková) jsou pro studenty příliš obtížné. Výrazně se liší obtížnosti jednotlivých skupin písemek. Hodnocení je příliš náročné na přesnost formulace. Teoretická část zkoušky je odpovídající náročností a hodnocením.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je kvalitní a pan docent Pošta vždy vyjde vstříc. Jediná výtka která mě napadá je jeho náladovost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Díky testům psaným v průběhu semestru, které se počítají jako praktická část zkoušky, nakonec nebyla zkouška tak obtížná. V teoretické části záleží trochu na štěstí, co dostanete za zadání. V mém termínu to nebylo příliš náročné.
    Studijní průměr: neuveden
  • hodně se vyplatí napsat jakž takž dobře 3 velké písemky v průběhu semestru a nechat si odpustit praktickou část zkoušky, která je mnohem obtížnější
    Studijní průměr: neuveden
  • Nutný základ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě analýza... Vyplatí se hodně se učit počítat v semestru a napsat dobře písemky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Průběh zkoušky jsem hodnotil u MAP.
    Studijní průměr: neuveden
  • Sice nevím, jaké parametry ovlivňovaly výslednou známku, ale fakt, že slečna co se nenamáhala naučit či vymyslet jediný důkaz měla hodnocení o stupeň lepší, mě docela zaskočil. (Bodů z příkladů také neměla mnoho, tak nevím).
    Studijní průměr: neuveden
  • Šlo jen o zkoušku, kterou si člověk mohl zlepšit testy, které se psaly během semestru, to byla polovina známky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Teoretická část zkoušky splynula s teoretickou částí zkoušky matematická analýza plus, tudíž se v ní objevily i těžší věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouska byla velkym zklamanim, protoze cela byla jen pisemna (3 otazky) a prednasejici tedy nemohl pomoci, kdyz se clovek na necem zasekl a cele to bylo velmi neosobni. Take se behem semestru rikalo, ze tematy jako obecna mocnina nebo goniometricke funkce se clovek muze u zkousky vytahnout ,kdyz bude chtit lepsi znamku, ale k tomu vubec nebyla prilezitost. Znamka se pak pocita z vysledku 3 zapoctovych testu (neprilis tezkych) za semestr a vysledku teto zkousky, asi se stejnou vahou. Terminy nebyly v KOSu vypsane vcas a v unoru jich bylo malo.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [29] 1.86
1 : |=======.............| 37 % [11] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [13] 2
3 : |===.................| 13 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=...................| 3 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [29]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [27] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká