Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[01VPFA] Vybrané partie z funkcionální analýzy
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Zkoušející
Počet hodnotících: 18 / 123
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [17]
1 : |====================| 100 % [17]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
  • Učika jsem na zkoušku z skript a krásně to stačilo
    Studijní průměr: neuveden
  • Vsechno ucil podle skript pana prof. Posty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace doc. Pošty a vlastní poznámky z přednášek. Škoda, že naprosto skvělé poznámky (i s důkazy) pan docent zveřejnil až po zkouškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • prezentace z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • skriptá
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a prezentace přednášejícího
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta. Na přednášky jsem nechodil. Věty a definice si můžu přečíst ve skriptech a důkazy nebyly občas čitelné a nepřehledné. Nemyslím tím, že by přednášející to neuměl, ale když píše malým, tak se ze zadních lavic v tom snadno ztratíte. Na to se dá říct sedej si dopředu. Každý vepředu sedět nemůže.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, prezentace od Pošty, poznámky ze cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta stačila
    Studijní průměr: neuveden
  • To co jsem si pamatoval z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Na udělání zkoušky, se stačí podívat na prezentace od Pošty, pokud chcete lepší známku tak budete muset otevřít skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poznámky z přednášek z webu docena Pošty.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta, prezentace
    Studijní průměr: neuveden
  • Z prezentace na přednášky, která obsahuje vše potřebné + počítání ze sbírky příkladů od Demidoviče.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [13]
  • Objektivita zkoušejícího je v pořádku
    Studijní průměr: neuveden
  • Vsechno v poradku. A to uplne spravedlive.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dle mého názoru velmi záleželo na tom, jaký termín zkoušky student navštívil. Skoro bych řekl, že obtížnost rostla s každým dalším termínem lineárně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost zkoušky i následné hodnocení odpovídalo tomu, že bylo potřeba rozdělit ročník na matematickou analýzu A a B.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pouze písemná, skládala se ze 4 otázek, většinou napsat větu nebo definici a ve dvou případech ji i dokázat. Pokud má člověk dost bodů z průběžných testů (cca 35) na C občas stačí i věty bez důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • tato zkouška byla snad nejlehčí ze všech, z praktické části jsem moc bodů nenasbíral a při teorii jsem to docela popletl, ale nestačil jsem se divit, když se mi v kosu objevila známka
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející byl objektivní, praktická část byla dost náročná, na teoretickou část se dalo snadno připravit pokud to člověka baví
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla v pohodě. Výhodou bylo, že se psaly malé písemky během roku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška je objektivní, je kladen důraz na rigorózní vyjadřování.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docent Pošta byl velmi vstřícný a času bylo dost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jelikož Pošta do zkoušky nedá dvě stejné otázky, tak platí, že čím dřív na ní půjdete, tak tím spíš dostanete jednodušší otázky než když ji budete dělat v některém z posledních termínů. Zkouška se skládá z testu o třech otázkách, typu: definuj, dokaž nebo definuj a dokaž.
    Studijní průměr: neuveden
  • Praktická část zkoušky je příliš obtížná. Teoretická část zkoušky je odpovídající a objektivně vyhodnocená.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla formou testu únosné obtížnosti, tedy alespoň test který jsem psal já. Objektivita si myslím byla zaručena právě tím testem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [17] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne